Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
HorseTimeXL schreef:@appelosa, ja het gaat moeizaam he? Grappig dat we dat zelfde idee hadden. Enkel nog Lemieux dekjes. Ben ook echt verkocht. Heb mijn 2 oudste dekjes die werkloos waren de prullenbak in gedaan en heb nog 1 dekje op internet maar die heeft ook echt een ongelukkige vorm dus denk dat ik die ook weg doe. Dan ben ik er vanaf. Mijn Anky dekje kon ik wel verkopen. Maar okk niet voor veel.
Appaloosa9 schreef:@HorseTimeXL mijn oude dekjes staan ook nog steeds op marktplaats. Schiet alleen al even niet op en het was de bedoeling als ik er 2 verkocht, er eentje in de plaats terug zou komen van Le Mieux maar dat is mislukt. Moet er nog 4 verkopen.
wauw wat een collectie @ZoeyDercks die corn blue blijf ik ook mooi vinden.
Ik zal van de week is mooie foto's maken zodra de nieuwe binnen is.
Rais schreef:Appaloosa9 schreef:@HorseTimeXL mijn oude dekjes staan ook nog steeds op marktplaats. Schiet alleen al even niet op en het was de bedoeling als ik er 2 verkocht, er eentje in de plaats terug zou komen van Le Mieux maar dat is mislukt. Moet er nog 4 verkopen.
wauw wat een collectie @ZoeyDercks die corn blue blijf ik ook mooi vinden.
Ik zal van de week is mooie foto's maken zodra de nieuwe binnen is.
Welke heb je te koop? Heb je een linkje naar marktplaats?
Pallatin schreef:Ik heb vandaag weer na bijna 2 maanden op een leenzadel rond gereden te hebben weer op mn eigen zadel gereden met de lemieux eronder en tot mijn grote opluchting: niet strakker op de schoft of naar achter geschoven...Ondanks veeeel en soms hard en lang door t bos scheuren vandaag...
![]()
Dus ik ben blij en ga dus echt op zoek naar een 2e en doe de rest Vd dekjes weg