Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/quote]
Maar goed, ik begrijp ook dat het een hoop geld is, niet zozeer voor dit zadel maar ook in het algemeen 
[/quote]
Akke_sSpring schreef:Vandaag weer de bevestiging gehad dat de London het juiste type is voor mijn paard. Ik had niet zo straks aangesingeld voor het rijden (wei, dus iets ronder). Na het rijden hing de singel echt los maar was mijn zadel niet verschoven, heel blij mee!!
Er staat op de site alleen nog steeds dat ze niet leverbaar zijn, maar ik kan ze wel toevoegen aan mijn winkelwagen. Gaat het hem lukken om ze te bestellen of is er toch nog iets mis? En de zadelhoes Engelse variant, is die er? Die staat ook op niet leverbaar maar kan ik ook wel toevoegen aan de winkelwagen.. 

jomaro schreef:Francis Aan de voorkant heb je inderdaad niet veel ruimte meer. Heb je ook een foto van de zijkant waar het hele zadel dan te zien is?

Ik wilde eigenlijk voor de Venice gaan, maar die had Suzanne niet om te testen, en de Mallorca zou een vergelijkbare zit hebben, dus die erop gegooid! En stiekem vind ik het model van de Mallorca toch ook wel heel erg mooi 
Daarna ben ik er zelf ook nog even weer los op geweest, en dat voelde met de Mallorca eigenlijk heel vertrouwd. Ik heb zelfs zelf ook nog een galopje gedurft!
Mogen hem nog even testen, en als het bevalt dan houden we m!