Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mnoonn schreef:Ik heb deze foto vorige week gemaakt van de nieuwe fuchsia, vind deze wel kleur echt. Neigt inderdaad wel richting paars. Maar vind hem zelf wel erg gaaf![]()
[ Afbeelding ]

(met nog twee dekjes van BR met de Black Friday korting
). Ik had een Eskadron gekocht van de nieuwe collectie bij Ruitergoed, die met de zwarte rand met glitter. Echt wel mooi dekje, maar helaas kwam hij met een vlek erin bij mij aan. Niet de schuld van Ruitergoed hoor, zij hebben hem apart voor mij besteld bij de leverancier dus ik ga ervan uit dat ze hem binnengekregen hebben en direct voor mij ingepakt hebben en opgestuurd. Dus contact opgenomen over de vlek, en ik zou hem dan wassen en als de vlek er niet uit was kreeg ik een nieuw dekje, en als hij eruit ging 10% korting op de volgende aankoop. Echt super netjes dus. Nou, de vlek was er zo goed als uit na het wassen, daar was ik op zich wel ok mee omdat het ook onder het zadel zou zitten, maar wat was hij kreukelig geworden, en de stof begon ook al te pillen. Schrok ik echt van, dat had ik na het wassen van dekjes nog nooit meegemaakt. Ook niet na vaker wassen en ook niet met de goedkopere dekjes die ik vroeger wel had. Dus daar contact over opgenomen en ik mocht hem ruilen voor de ES Modern Mint. Echt super fijn, heel tevreden over de geweldige service van Ruitergoed!

Texas02 schreef:

En wat fijn dat je weer hebt kunnen rijden! Blij voor je!

Britt1 schreef:Ik heb zo'n gaaf dekje van PS gescoord op Vinted! Kleur Coffee, waar ik al wat kledingstukken van heb, dus lekker matchy!
Hij doet me een beetje aan de endless glow van ES denken.

Ach, en het kan niet altijd goed gaan, ik mocht er gister ook eerst weer af omdat mijn 20 jarige dacht dat hij 4 was en ik hem eerst mocht longeren

Flubberboot schreef:Iemand hier ervaring met de ES mesh brushing boots? Vllen ze groot of klein? Heb zelf een paard wat tussen cob of full in zit en twijfel tussen L of M