PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 09:27

Idd ik hoop maar dat het wat meevalt, hij staat in backorder dus weet niet hoe snel die binnenkomt.

Mnoonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 10:05

Ik heb deze foto vorige week gemaakt van de nieuwe fuchsia, vind deze wel kleur echt. Neigt inderdaad wel richting paars. Maar vind hem zelf wel erg gaaf <3

Afbeelding

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 10:28

Mnoonn schreef:
Ik heb deze foto vorige week gemaakt van de nieuwe fuchsia, vind deze wel kleur echt. Neigt inderdaad wel richting paars. Maar vind hem zelf wel erg gaaf <3

[ Afbeelding ]

Staat echt prachtig!

Iemand die een kortingscode heeft voor de website van PS zelf?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 13:49

Hmm ik vind zo het randje minder knallen. Ik twijfel toch, vond dat knallende roze juist wel leuk. Kan hem eventueel nog annuleren.. Vond de paarse glitter ook wel gaaf, maar misschien net een beetje to much..

Dewid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 17:58

De nieuwe ps of Sweden Stardust Pearl sparkly emerald

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 21:43

Wel een hele gave kleur! :j

Als het goed is komt DPD morgen de ES Modern Mint bij mij brengen <3 (met nog twee dekjes van BR met de Black Friday korting O:) ). Ik had een Eskadron gekocht van de nieuwe collectie bij Ruitergoed, die met de zwarte rand met glitter. Echt wel mooi dekje, maar helaas kwam hij met een vlek erin bij mij aan. Niet de schuld van Ruitergoed hoor, zij hebben hem apart voor mij besteld bij de leverancier dus ik ga ervan uit dat ze hem binnengekregen hebben en direct voor mij ingepakt hebben en opgestuurd. Dus contact opgenomen over de vlek, en ik zou hem dan wassen en als de vlek er niet uit was kreeg ik een nieuw dekje, en als hij eruit ging 10% korting op de volgende aankoop. Echt super netjes dus. Nou, de vlek was er zo goed als uit na het wassen, daar was ik op zich wel ok mee omdat het ook onder het zadel zou zitten, maar wat was hij kreukelig geworden, en de stof begon ook al te pillen. Schrok ik echt van, dat had ik na het wassen van dekjes nog nooit meegemaakt. Ook niet na vaker wassen en ook niet met de goedkopere dekjes die ik vroeger wel had. Dus daar contact over opgenomen en ik mocht hem ruilen voor de ES Modern Mint. Echt super fijn, heel tevreden over de geweldige service van Ruitergoed!

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 07:09

Oh wat gek van dat Eskadron dekje! Hier hele andere ervaringen met Eskadron dus misschien net fabrieksfoutje? Wel netjes opgelost door Ruitergoed!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 07:44

Ik heb ook een andere ervaring met Eskadron normaal gesproken, ik denk dat het aan de stof van dit dekje ligt. Maar Ruitergoed heeft het ook doorgegeven aan Eskadron, of gaat dat doen, inclusief hoe ik het gewassen heb en welk wasmiddel ik gebruikt heb, dus dat is heel fijn. Ik ga er ook van uit dat het bij Eskadron serieus opgepakt wordt hoor, normaal gesproken zijn hun dekjes top. En heel blij met Ruitergoed inderdaad! En heel benieuwd naar de Modern Mint <3

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 15:56

Iemand hier ervaring met de ES mesh brushing boots? Vllen ze groot of klein? Heb zelf een paard wat tussen cob of full in zit en twijfel tussen L of M

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 21:49

De Modern Mint staat echt super mooi <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 22:03

Texas02 schreef:
De Modern Mint staat echt super mooi <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Nou zeg dat wel, wat een gave kleur!! Staat echt prachtig :~

Ik krijg hopelijk morgen onze nieuwste aanwinst binnen een PS Capulet! Ben echt benieuwd hoe die haar zal staan!

Hebben jullie nog leuke nieuwe aanwinsten gescoord vanwege Black Friday? Ik niet, heb geen specifiek dekje die ik nog zoek behalve misschien minimal grey of toch de ES dark violet maar voorlopig pas ik even! Ik heb wel een aantal van haar PSSM supplementen met flinke korting kunnen kopen dus dan kan de prinses weer ven vooruit.

Morgen weer les, met de prachtige dark bordeaux set die ik van bokker Milka heb mogen overnemen (had die expres bewaard voor mn les hihi)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 23:22

Ik heb vandaag na een aantal weken weer op een paard gezeten, en meteen mn nieuwe spullen gebruikt.

Dankzij texas had ik de mazzel de Twill met 50% korting te kunnen scoren.
En toen zag ik de rand van dit dekje, en vond ik de beenbeschermers classic navy hier perfect bij passen!!

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 23:48

Wauw, hij staat echt prachtig! <3 En wat fijn dat je weer hebt kunnen rijden! Blij voor je!

Ange1a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 11:11

Yess, ik heb sinds een maandje eindelijk weer bijrijdpaarden! *\o/*
Tijd dus om mijn dekje van zolder af te halen.
Ben alleen nog opzoek naar het bijpassende trainingsshirt van de Chantelle.
Helaas nergens meer te krijgen..
Hier iemand die er vanaf wil (maat L of eventueel M) of weet wat voor truitje/shirtje hier ook mooi bij matcht?

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 15:13

Ik heb zo'n gaaf dekje van PS gescoord op Vinted! Kleur Coffee, waar ik al wat kledingstukken van heb, dus lekker matchy! <3

Afbeelding

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 18:15

Heel stoer!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 18:56

Afbeelding
Britt1 schreef:
Ik heb zo'n gaaf dekje van PS gescoord op Vinted! Kleur Coffee, waar ik al wat kledingstukken van heb, dus lekker matchy! <3

Wow prachtig! <3 Hij doet me een beetje aan de endless glow van ES denken.

De les ging niet zo goed als ik had gehoopt maar het begin is weer gemaakt. Het dark bordeaux dekje en mutsje staan haar wel echt super mooi! :~

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 20:13

Wauw, de Dark Bordeaux staat prachtig! <3 Ach, en het kan niet altijd goed gaan, ik mocht er gister ook eerst weer af omdat mijn 20 jarige dacht dat hij 4 was en ik hem eerst mocht longeren _O-

De Coffee staat ook mooi, Britt! :)

Gefeliciteerd met je bijrijpaarden, Ange1a! Dan kunnen de dekjes weer tevoorschijn! :D

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 09:33

Hypostore heeft een aantal uit de oude collectie met korting, net een Forest green gescoord voor mijn Haflinger, helemaal blij!

Oza04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 15:42

Ik ben helemaal blij!!

Ps had op eigen site een MEGA korting op een dekje waar ik al lang over twijfelde maar de prijs zo hoog vondt.. dus heeel snel gekocht. Teminste.. mijn vriend lief gevraagd of ik deze voor kerst mocht van hem haha. Van 130 naar 30 *\o/*

Afbeelding
(Foto van agradi, maar bij PS gekocht)

Maartje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 12:31

Flubberboot schreef:
Iemand hier ervaring met de ES mesh brushing boots? Vllen ze groot of klein? Heb zelf een paard wat tussen cob of full in zit en twijfel tussen L of M

Hier past maat M voor en achter maat L zowel bij mijn Fjord als bij mijn Gelderse en kruising kwpn/Arabier. Mijn Fjord zit ook een beetje tussen cob en full in. De andere 2 hebben wel altijd maat full.

Fjord
Afbeelding

Op de foto de purple glimmer en dark violet beenbeschermers.
Afbeelding

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 14:08

Als je tussen cob en full zit, zou ik de M nemen.

Mijn fries heeft de L voor en XL achter en die past hij precies mooi. En dat is een fries van 1.70m

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 14:14

Vanmorgen de Covalliero beschermers met de Tuscany geprobeerd! Valt me niet tegen :D
Afbeelding

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 15:39

Mooi <3

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-25 19:11

Ik blijf deze echt echt heel mooi vinden. Eigenlijk gekocht voor mijn schimmel maar op deze kleur doet hij het ook echt heel goed <3 Afbeelding