Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is dus puur het probleem van mijn instructrice en haar boomzadel ervaringen
ik werd er helemaal bezorgd van. Zodanig, dat ik dus vanmorgen 'even' ben opgestapt, voor het eerst in zes maanden
maar nu weet ik in ieder geval wat er aan de hand is. Of wat er eigenlijk niet aan de hand is
. Dus het zadel volgt jou en je paard ook. Niet zo slecht
We zijn dus beperkt met de Roma en madrid (en ieder ander type met een lang zweetblad) en dan zelfs al tweedehands omdat die wat meer ingezakt zijn. Nieuw zou bij ons ook erg schuiven.
blijft jouw zadel dan (zonder dat jij wiebelt!) liggen in de bocht?
Zapje schreef:Trekker heeft ook zadels met een smalle zit. Zit echt verschil in.

woepsie90 schreef:Hoe weet ik wat goeie inlages zijn voor mij en mijn paard? De inlages van mijn ghost pad lijken me gewoon goed (pad verkocht, inlages gehouden), maar die zijn te klein om in andere dekjes te gebruiken, die vakken zijn te groot. Dus wil een setje inlages erbij kopen om in die gevallen te kunnen gebruiken.
en nadat ik het net gepast heb, heb ik nog een aantal vragen. En waar kan ik die beter stellen dan hier?
Dit wordt een beetje een lange post, excuses daarvoor.

Ik heb alleen nog maar gestapt, omdat ik momenteel niet kan draven/tölten.

enorm omhoog gaan en dat er dan bindende verkoopprijzen zijn. Weet iemand hier meer van? Ik wilde eigenlijk nog een testweek doen...maar als dat werkelijk 100 euro scheelt?