mijn bartl onderlegger in het grijs. tekna peesbeschermers wit BR event dekje
peter_pan_
Geplaatst: 10-04-11 23:05
Gekocht tijdens het uitverkoopweekend in Kerckhaert: (voor de setjesfreaks onder ons: wie kan mij de officiele kleur zeggen van de gele en grijs-achtige eurostardekjes? ik wil er graag bijhorende bandages bij. ik heb betere foto's) via pb
Ik zal hier ook maar even mijn nieuwe bij elkaar gespaarde set showen
Bestaande uit: - Robby's zweetdeken blauw/ijs blauw - Robby's zomerdeken blauw/ijs blauw - Robby's winterdeken blauw/ijs blauw - Robby's dekje blauw/ijs blauw - Robby's bandages blauw/ijs blauw - Robby's rijbroek blauw/ ijs blauw - Robby's winterjas blauw/ijs blauw - Robby's fleecevest blauw/ijs blauw - Eskadron pad bicolor Royal/white - Eskadron halster Royal/Navy - Pagony halstertouw blauw - BR beenbeschermingsset navy - Epplejeck springschoenene navy - Global rijbroek geruit - Kingsland vest royalblue - Kingsland shirt royalblue - Kingsland sokken royalblue - Kingsland sokken navy - HV Polo polo royal
Zo.
SiSi1984
Geplaatst: 17-04-11 22:41
Eskadron royal/white bicolor
Nathiie
Geplaatst: 18-04-11 09:34
- zweetdeken van Lamicell: Dark gray met glitter logo - halster van Eskadron: aubergine-violet - touw van Eskadron: geen idee welke kleur het is, heb het touw gewonnen op een wedstrijd
Seven
Geplaatst: 18-04-11 11:39
mijn trots met zijn mooie set
SharonIndezz
Geplaatst: 21-04-11 16:28
Nieuw bruin lak hoofdstel met brede neusriem + nieuw bit!
de lijst: Nieuw wedstrijd jasje van HH Rijbroek van eurostar Haarkralen van HH Plastron + Luxe speld Blouse zonder mouw roze BR Nieuw handschoenen leer Merk weet ik niet XD Rode rijbroek van GS HH Cap En het zadel is ook nog wel een beetje nieuw Nouja die licht er nu al wel een tijdje op XD maarja het zadel is van KN
en verder hebben we: nieuw dekje voor Malvin wit nieuw halster paars/groen merk weet ik niet Nymphe krijgt die ook nog me zus heeft ook nieuw wedstrijd tenu
Tineke90
Geplaatst: 27-04-11 19:46
- Royal/navy bicolor - Royal/navy dralon - Royal polo - 2x Hv polo shirt voor bij me maritim collectie - rondgenaaid bruin lak hoofdstel
Femke_Tweety
Geplaatst: 27-04-11 20:42
Nieuw, speciaal aangeschaft voor een fotoshoot. (wel een blijvertje trouwens.....)
Hoofdstel en voortuig
Mijn paardje is een Lusitano (Portugees ras) Dit is een Portugese set. (in feite een soort raseigen dus, net zoals haflingers vaak hele mooie halsters hebben die echt bij t ras horen...)
Monica
Geplaatst: 30-04-11 11:20
Terra stripe in
Malenka
Geplaatst: 30-04-11 11:34
Ik geloof dat ik mijn setje hier nooit heb laten zien... Zadel van Wintec, hoofdstel (en borsttuig) van Eric Thomas.
Nu nog een ander bitje en goudkleurige/messing 'normale' stijgbeugels.