Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prii schreef:Wat zou ik voor mijn zadel kunnen krijgen ? Zie onderschrift..
boemel schreef:Het is gewoon moeilijk je aan een gloednieuw zadel te wagen.
Ik zou zeggen € 250,00/ € 300,00 onder nieuwprijs, omdat mensen 'm anders liever bij de ruitersportzaak kopen.
Kan je niet wat regelen met de ruitersportzaak? Dat ze dit zadel terugnemen en je bij hun een zadel voor je nieuwe paard aanschaft? Of misschien een goede zadelmaker laten kijken of hij het zadel toch passend krijgt voor je nieuwe paard. Anders is het wel zonde.
Dressuur85 schreef:Euhm invetten is niet goed voor je zadel, zepen wel. Vetten moet je maar 2 keer per jaar doen anders verzadigd het leer (neemt het vet op) en gaat het breken.
Maar het is dus een merkloos leren zadel? dan zou ik zeggen 150 euro.
joketje schreef:Ik ga mijn bodyprotector verkopen, maar ik heb totaal geen idee wat ik er nog voor kan vragen. Hij is van het merk Sydney. Beta 2000, Level 3 goedgekeurd. Ik heb hem zo'n 2 jaar gelden in een ruitersportzaak gekocht voor € 120, omdat het hier in België bij de LRV verplicht werd voor ponyruiters hier mee te springen. Toch heb ik hem maar 3 of 4 keer aangehad, omdat ik die winter gestopt ben met springen. Hij is dus al wel 2 jar oud, maar nog in perfecte staat, totaal geen gebruikssporen. Hij is donkerblauw, maar ik heb er geen foto van. Iemand een idee?
Yvie_Juudje schreef:Ik heb in februari een zadel gekocht voor mijn toenmalige merrie. Helaas heb ik dat zadel maar 1,5 maand kunnen gebruiken omdat ze toen een blessure kreeg waardoor ze niet meer gereden kon worden.
Nu heb ik sinds 2,5 week een nieuw paardje, maar daar past dit zadel HELAAS niet op. Hier baal ik van want het is echt een fantastisch fijn ding!!
Wat gegevens:
Gekocht in februari
1,5 maand gebruikt
KN tango
Dressuur zadel
18 inch
smalle boom (maar deze maat is vergelijkbaar met een kleine medium, dit geld voor alle zadels van KN!!)
Nieuwprijs was 1800.
Ik ben aan het nadenken wat verstandiger is en wil daarom van jullie weten wat ik voor dit zadel zou kunnen krijgen als ik het verkoop via het internet.
http://pic16.picturetrail.com/VOL655/4075519/8605839/274052898.jpg