XiiaaooNaa schreef:Samantha_ schreef:O dat staat prachtig!
Ik ben steeds de olivine in en uit m’n mandje aan het doen.
Kopen!![]()
Heb je geen spijt van haha
Twijfel omdat ik de olive gold al heb.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Die van Ikea is net te klein, dressuurdekjes zouden passen maar springdekjes dus net nietKramer heeft ook wel wat waar meerdere in passen, maar ik wil juist graag iets waar net als bij Dotibel 1 dekje per hoes gaat..
avensis schreef:Leuk al die nieuwe aankopen! Ik mag er graag naar kijken![]()
Hier ook gezwicht voor de sale bij ruitergoed corduroy latte is on his way![]()
Alleen het blijft zo jammer dat ruitergoed met dpd verstuurd…
Dekje zou vanmiddag bezorgd worden. Maar het busje reed voorbij zonder te stoppen en een minuut later krijg ik bericht dat ik niet thuis was
Lauriannnn schreef:xmichxrocky schreef:Zo... ik kom me ook maar even melden na een hele poos te hebben meegelezen. Michelle is mijn naam en ben gediagnostiseerd met een grote verslaving aan PS & ES, en koopziekte... volgens mijn vriend![]()
Zover zelfs dat ik hier een stal heb ingepikt, en er een zadelkamer van heb gemaakt voor mijn dekjes, want het paste niet meer in 2 kasten... oeps. Ik had een 20-tal hangers ooit gekregen van Divoza, nu heb ik dezelfde gevonden (alleen dan zonder BR logo) op internet, dus gelijk maar even 16 extra besteld
Afgelopen sale me ook even uitgeleefd, 2 latte dekjes (Corduroy en Suède) en latte peesbeschermers besteld, en nog de corduroy Blush) en de
En bij PS zelf nog 2 paar springschoenen, latte & coffee
Ik twijfel nog heeeeel erg over de ruffle black, omdat ik meerdere paarden op 1 dag rijd gaat mijn voorkeur tegenwoordig uit naar beschermers ipv bandages.. maar die heeft ruitergoed niet en bij PS zijn deze dan weer niet in de saleDus denk dat ik deze voorbij laat gaan.
Ik ben wel bang dat ik mijn dekjes rek moet verbreden, heb mn vriend ook al op de hoogte gebracht.. kreeg een diepe zucht...
als de spulletjes uit de wasmachine zijn en de overige binnen zijn, zal ik even een foto maken van mijn collectie!
Heey bekende haha. Als er iemand nog miste in dit topic was jij het idd welgezellig ook!
maessie schreef:Kiwiaa schreef:
Dit is zo vaak mijn tactiek. Wacht net zo lang tot het er niet meer is en dan heb ik een excuus het niet meer te kopen
Langs de andere kant heb ik nog altijd wel spijt van die black and gold die ik niet gekocht heb toen hij in 2020 in de sale stond bij hypostore
Nynkex01 schreef:Zo weer even bij gelezen, ik kan jullie ook niet langer dan een dag negeren want dan kom ik nooit meer bij!
De golden bras hoef ik niet, in het vorige topic had iemand hem op haar ongepoetste paard gelegd en de strontvlekken op dat paard hadden dezelfde kleur als het dekje![]()
Die pink pearl zonder parels, is dat niet de pale pink?
anoukwendy schreef:Danique_G schreef:
Dit is zo vaak mijn tactiek. Wacht net zo lang tot het er niet meer is en dan heb ik een excuus het niet meer te kopen
Dan zou ik juist spijt hebben
Texas02 schreef:Ja, ik dus ook! Ik heb ook best spijt dat ik de Equito Teal niet gekocht heb, en de Old Rose is ook zo mooi maar die vind ik nu alleen maar meer in dressuur. Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd, dressuur dekje onder een springzadel en zit er nu serieus aan te denken om het te proberen.. Een stalgenootje van mij had dat wel en zei dat het niet verkeerd lag, maar ik heb het niet zelf gezien. Ze heeft dat dekje wel later in jump gekocht toen hij opnieuw uitkwam, dat was de Equito Plum Rose Gold.. Maar ik ben bang dat ik te perfectionistisch ben voor dressuurdekjes onder een springzadel