Die andere sets waren 135 euro toch?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Ik heb een foto gezien van de winterlake bij de steelblue, hij past er echt totaal niet bij.
Oef, ja 100 euro nog voor die set. Maar die kleur groen is echt precies de kleur groen die ik zo graag wil.
En ik heb een rotdag achter de rug en een nieuw dekje gaat mn problemen echt niet fixen maar heb heftige shopneigingen omdat ik verdrietig ben.
edit; hier de foto
[ [url=m/1XJSoj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:Ik heb een foto gezien van de winterlake bij de steelblue, hij past er echt totaal niet bij.
Oef, ja 100 euro nog voor die set. Maar die kleur groen is echt precies de kleur groen die ik zo graag wil.
En ik heb een rotdag achter de rug en een nieuw dekje gaat mn problemen echt niet fixen maar heb heftige shopneigingen omdat ik verdrietig ben.
edit; hier de foto
[ [url=m/1XJSoj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jessie2020 schreef:Mylene_vw schreef:Ik heb een nieuwe sky blue van ps gevonden in de sale voor €60,- heeft iemand een foto op een (donker)bruin paard met de sky blue? Twijfel twijfel... (steel blue & morrocan blue heb ik al)
Waar zag je die en hebben ze nog meer kleuren?
Iriscope schreef:Dat is inderdaad die van de foto, das de Winterlake.
Die nieuwe base layer van LeMieux past misschien wel!
Ik ben verdrietig want mijn lieve oma zal niet lang meer leven en door Corona kan ik geen afscheid van haar nemen. Oma heeft een mooi leven gehad en verdient het nu om te gaan, maar het is wel erg moeilijk dat ik haar niet nog een keer kan knuffelen.
En naar Nederland komen heeft eigenlijk ook geen zin, want knuffelen is er gewoon helemaal niet bij, en als ik er wel was mocht ik ook niet naar de begrafenis. Toch voel ik me hier nutteloos omdat ik mn paps en opa niet kan steunen![]()