Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Haf_Woezel schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier ook equito fan (o.a)
Old rozeals iemand hem verkoopt of goedkoop weet te staan in de winkel.. please share
Coshina schreef:Ik kom mij hier ook eens melden! Heb voornamelijk ES en PS dekjes. Maar inmiddels is mijn 2de equito dekje onderweg.
De eerste was pool party en de frosty mint haal ik morgen op.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel! [ [url=m/uAGMIM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zertab schreef:Ik heb de morning sky bij Hypostore besteld. Is nu met korting
En denk dat deze wel mooi gaat staan op een Haflinger
Zertab schreef:Graag gedaan
Frosty mint twijfelde ik ook nog over!
Ik wil ook nog graag de Cinnamon. Staat er eentje op MP maar die persoon reageert niet eens...
Texas02 schreef:Oh, de Evergreen Bronze vind ik juist zo gaaf staan, die heb ik ook![]()
Vandaag de nieuwe Plum Rose Gold (met nieuw hoofdstel)![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En de Navy Rose Gold opgehaald bij het DHL punt, ook zo mooi! Die mag er morgen op!
[ Afbeelding ]
Citaat:En bedankt he, nu heb ik ook mijn 4 eerste dekjes van Equito bij Hypostore gekocht![]()
![]()
Ik zat al zolang naar dit merk te kijken en heb de evergreen bronze een keer tweedehands gekocht, maar vond die toch niet mooi op mijn paard. Heb verder alleen maar LeMieux dekjes, maar nu met 40% korting toch overstag gegaan. Ik heb de morning sky, frosty mint, champagne plum en de peppermint gekocht. Ben echt heel benieuwd!
Figo88 schreef:Zertab schreef:Graag gedaan
Frosty mint twijfelde ik ook nog over!
Ik wil ook nog graag de Cinnamon. Staat er eentje op MP maar die persoon reageert niet eens...
Thanks![]()
Welk kleur paard heb jij? Ik een bruine, ik zal de dekjes showen als ze er zijn (maar de levertijd is meer dan een week, dus geen idee wanneer ze komen).
De cinnamon lijkt me inderdaad ook erg mooi, wat jammer dat de verkoper niet reageert. Dat snap ik echt nooit, je wilt toch iets verkopen lijkt me.. Hopelijk reageert ze snel!
Haf_Woezel schreef:Citaat:En bedankt he, nu heb ik ook mijn 4 eerste dekjes van Equito bij Hypostore gekocht![]()
![]()
Ik zat al zolang naar dit merk te kijken en heb de evergreen bronze een keer tweedehands gekocht, maar vond die toch niet mooi op mijn paard. Heb verder alleen maar LeMieux dekjes, maar nu met 40% korting toch overstag gegaan. Ik heb de morning sky, frosty mint, champagne plum en de peppermint gekocht. Ben echt heel benieuwd!
Zo.. dat is gelijk volledig erin duiken
Lisa_v96 schreef:Mocht er iemand geïnteresseerd zijn... ik heb de morning sky in maat jump full te koop voor een leuk prijsje! Gebruik hem te weinig naast mijn 7 andere equito dekjes haha