Ik denk dat dit overal wel is, EJ kan geen indicatie geven. Divoza (maat die ik besteld had), stond op 03-04, nu wacht op leverancier. Wat Divoza wel aan me kon vertellen, is dat ze in januari al besteld waren, en de dekens dus ieder moment binnen kunnen komen.
Maar, het kan ook zijn met reserveren dat ik de laatste was in de 191. En dat daarom de indicatie veranderd is? Ik weet niet hoe dat werkt hoor.
Dan wachten we nog even. Heb hem in januari al besteld.. en krijg inderdaad steeds mailtje dat de levering wordt uitgesteld. Dacht eens vragen hoe dat bij jullie is.
Hier rond 130 met korting code dus komt volgende winter wel weer. En wellicht worden ze dan ook weer wat goedkoper, maar heb zo het vermoeden dat de dekens pas hartje zomer een keer komen en dan hebben ze weinig nut hier. Baal er wel van, eerst was 't eind februari en dan steeds weer een maand later... Hopelijk legt bucas dan wel eens een goede voorraad aan.
Ik merk zelfs met deze temperaturen nog verschil. Leg hem een half uurtje vooraf op en merk echt dat me paard losser is. Uitrijdeken ligt wel in de kast voor volgende winter
Ik krijg hem deze week denk ik binnen, besteld bij Nadia Meester ruitersport.
Ben heeel erg benieuwd hoe mijn merrie gaat reageren!
_Margarita_
Geplaatst: 04-04-18 09:48
Krijg net berichtje in de post app dat ik morgen een pakketje van hypostore krijg . Zag op de website dat ze maatje 125 daar op voorraad hebben. Dus naar alle waarschijnlijkheid heb ik hem morgen binnen
Er zijn 4 maat 191's binnengekomen. Nu staan er 7 dekens in reservering voor diverse klanten. Ik kan op dit moment niet kijken op welk nummer jou deken op de reserveringslijst staat. Dat probeer ik nog even uit te zoeken
Banyu
Geplaatst: 04-04-18 14:30
Ik heb nog hoop want na mij zijn er blijkbaar nog meerdere geplaatst.