[Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jomaro

Re: [HK] Voor- en nadelen boomloos zadel deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 08:32

Pelryo Bedoel je een schapenvacht op het zadel of onder het zadel.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:09

eronder! sorry had ik erbij moeten zetten. Eronder. Ik heb zelf een ghost zadel. dus heel flexibel. vroeg me af of een schapenvacht ook als dekje kon.

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:54

Even een update over de passervice: Ik ben officieel van start gegaan! Ik heb nu zo goed als alle Barefoot-modellen en toebehoren en morgen ga ik een Trekker ophalen. Heb al een aantal pasconsulten gedaan met tevreden mensen en paarden als resultaat :j Echt zo leuk om mensen wegwijs te maken in de wereld van boomloze zadels, of om mensen die problemen hebben met hun huidige boomloze zadel een oplossing te kunnen bieden. Op mijn website http://www.boomlooszadelpasservice.nl staan ook al 2 leuke reacties van klanten *\o/*

Ik verkoop geen zadels, maar bied ruiters de mogelijkheid om meerdere merken en types boomloze zadels in één keer te passen en te proberen, zodat je weet welk merk/systeem/model past bij jou en je paard. Als een klant een zadel wil kopen dan verwijs ik ze door naar de desbetreffende dealer, of ik help zoeken naar een goede tweedehands :)

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:59

Teteltee schreef:
Even een update over de passervice: Ik ben officieel van start gegaan! Ik heb nu zo goed als alle Barefoot-modellen en toebehoren en morgen ga ik een Trekker ophalen. Heb al een aantal pasconsulten gedaan met tevreden mensen en paarden als resultaat :j Echt zo leuk om mensen wegwijs te maken in de wereld van boomloze zadels, of om mensen die problemen hebben met hun huidige boomloze zadel een oplossing te kunnen bieden. Op mijn website http://www.boomlooszadelpasservice.nl staan ook al 2 leuke reacties van klanten *\o/*

Ik verkoop geen zadels, maar bied ruiters de mogelijkheid om meerdere merken en types boomloze zadels in één keer te passen en te proberen, zodat je weet welk merk/systeem/model past bij jou en je paard. Als een klant een zadel wil kopen dan verwijs ik ze door naar de desbetreffende dealer, of ik help zoeken naar een goede tweedehands :)

Ik vind dit zo'n leuk initiatief! Mooi dat het al begint te lopen. Ben op dit moment niet op zoek naar een zadel, maar anders weet ik je te vinden ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:59

Jaaaaaa *\o/*

Het heeft even wat tijd gekost en ik ben nu mijn testzadels kwijt omdat Teteltee ze nu in gebruik & bezit heeft, maar vooralsnog lijkt dit een hele goede stap te zijn :j

Heb nu al een paar hele enthousiaste reacties gekregen van mensen die gebruik hebben gemaakt van de passervice en daar echt veel duidelijkheid en antwoorden door hebben gekregen +:)+ Fijn hoor :)

Pelryo: Er zijn wel meer mensen die met een schapenvacht onder hun zadel rijden :j
Is maar net wat je zelf fijn vindt, ik heb persoonlijk echt liever een geheel vrij kanaaltje boven de ruggengraat, maar een ander ziet weer voordelen in een vacht.

Zelf rij ik het liefste met mijn Christ lamvel pad met Heavy Duty inlages onder verschillende boomloze / flexibele zadels, dan heb ik schaap èn ruggengraatvrijheid :)

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:18

Teteltee, ik vind het ook een super initiatief! Ik heb nu ook niets nodig (ben nog steeds heel blij met mijn freeform!), maar in het verleden had ik je zeker laten komen!

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:25

Dankjulliewel! :*

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:58

pmarena schreef:
Zelf rij ik het liefste met mijn Christ lamvel pad met Heavy Duty inlages onder verschillende boomloze / flexibele zadels, dan heb ik schaap èn ruggengraatvrijheid :)

Zou je mij kunnen helpen met waar ik deze kan bestellen en welk model ik dan moet hebben? Yessie lijkt namelijk wat plekken te hebben van de pad.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 16:54

Voor welk zadel...?

Het is altijd even zoeken via Google waar ze Christ verkopen en inlage-pads willen bestellen :o
Ik bestel meestal in Duitsland vanwege lagere kosten, maar wellicht dat 1 van de zadelverkopers hier in het topic de pads ook wel kan / wil leveren :j

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 16:57

Voor de cherokee, oh dan hoor ik graag welke wederverkoper :). Ik kan geen Duits dus als iemand me daar mee wil helpen is dat ook goed :+

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:02

Teteltee schreef:

Mooie website Teteltee!

Pmarena, ik vind het op jouw website nog niet echt duidelijk aangegeven, als ik heel eerlijk ben :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:15

Teteltee. +:)+

Vergeet geloof ik om nog foto's te maken van westernpad onder de barefoot Cheyenne. :o

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:43

Prachtige website Teteltee, ziet er erg goed uit! +:)+ Wat fijn ook dat je positieve reacties ontvangt!

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:24

Wat een fijne complimenten allemaal, echt heel erg leuk!

Zie trouwens dat heel veel mensen uit België mijn site ook bekijken, ik kom ook in België hoor, niet alleen Nederland! Zo ver woon ik niet van de grens af.. Dat jullie het even weten :D

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:27

Succes Teteltee, leuk dat het gelijk zo goed gaat!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:17

Pippaa schreef:
Teteltee schreef:

Mooie website Teteltee!

Pmarena, ik vind het op jouw website nog niet echt duidelijk aangegeven, als ik heel eerlijk ben :o

Ehm....wat kan ik er nog meer aan doen dan....?

Op elke pagina staat in het rechtermenu heel groot "Testzadels Aanvragen" en op die pagina is het toch eigenlijk niet te missen....? :P

In linkermenu staat ook "Test-pakketten" en daar staat de link naar die pagina ook nog eens, en in de FAQ staat dezelfde link naar die pagina met meer info over de mogelijkheden van het testen van zadels ook nog meermaals :)

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 01:18

Ik bedoelde het niet lüllig hoor!

Maar als ik een testzadel zou willen, klik ik op je pagina "test-pakketten" en zie ik maar 2 zadels staan -O-
Pas als je de pagina echt leest (ik lees al die vulling hokjes/kopjes/"opmaak" tekst in eerste instantie zeker niet) en dan klikt, dan zie je pas de pas service van Teteltee.

Ik zou het denk ik als een extra blokje (als product blokje) toevoegen, met iets van: "Andere test zadels". Dan zou ik het veel duidelijker vinden en het veeeeeeeel eerder zien.
Het zijn toch eigenlijk jouw zadels, dus daar mag je dan toch ook best wat meer reclame voor maken?

Edit: Of via dat productblokje naar de pagina met pas services gaan?

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:02

Ik heb vandaag weer eens mijn boomzadel uitgehaald. Auw mijn kont ! :D

Romaatje is gereserveerd als testzadel, die komen ze volgende week ophalen, dus die ligt proper aan de kant. Maar man man die zit toch veel aangenamer hoor. :D

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:15

Weten jullie over ook zo'n passervice bij mij in de buurt is? (Groningen) Teteltee woont wel heel ver uit de richting. :(

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:32

Hebben meer mensen last dat je rijbroek slijt in de buurt bij de rits van een barefoot zadel? Blijkbaar schuurt m'n broek langs de sluiting van m'n rits. Heb er bijna een gat in. Heeft hier iemand een oplossing voor?

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 01:01

Nu je het zegt..... mijn nieuwe rijbroek (voor de rest rijd ik alleen in spijkerbroeken) slijt wel op 1 bepaalde plek meer dan op andere plekken. Ik zal eens kijken waar dat precies zit in het zadel.

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 08:00

In de buurt bij de rits van de pommel?

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 09:07

De rits zit toch weg gewerkt. Of is het een ouder model Barefoot? Kan me bijna niet voorstellen dat je daar met je been tegen de rits aan zit. Ga even foto's opzoeken. Toen ik barefoot zadels had geen slijtage aan rijbroeken.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 09:45

Ik heb zo'n plek. Is bijna door!
Afbeelding
De sluiting van de rits zit net boven de seatsaver zeg maar.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 09:50

Ik heb echt nooit met mijn broek tegen een rits aan kunnen zitten... :?