Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teteltee schreef:Even een update over de passervice: Ik ben officieel van start gegaan! Ik heb nu zo goed als alle Barefoot-modellen en toebehoren en morgen ga ik een Trekker ophalen. Heb al een aantal pasconsulten gedaan met tevreden mensen en paarden als resultaatEcht zo leuk om mensen wegwijs te maken in de wereld van boomloze zadels, of om mensen die problemen hebben met hun huidige boomloze zadel een oplossing te kunnen bieden. Op mijn website http://www.boomlooszadelpasservice.nl staan ook al 2 leuke reacties van klanten
![]()
Ik verkoop geen zadels, maar bied ruiters de mogelijkheid om meerdere merken en types boomloze zadels in één keer te passen en te proberen, zodat je weet welk merk/systeem/model past bij jou en je paard. Als een klant een zadel wil kopen dan verwijs ik ze door naar de desbetreffende dealer, of ik help zoeken naar een goede tweedehands
pmarena schreef:Zelf rij ik het liefste met mijn Christ lamvel pad met Heavy Duty inlages onder verschillende boomloze / flexibele zadels, dan heb ik schaap èn ruggengraatvrijheid
Pippaa schreef:Teteltee schreef:Dankjulliewel!
Mooie website Teteltee!
Pmarena, ik vind het op jouw website nog niet echt duidelijk aangegeven, als ik heel eerlijk ben