Mijn geduld is op..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zappertje84 schreef:en ze zegt dat ik de problemen met de eerste fitter moet oplossen want dat ze geen andere fitter willen sturen omdat deze normaal gezien heel goed werk levert...
Zappertje84 schreef:ik neem ook geen genoegen met 'ongeveer goed' maar beter dan dit krijgt ze het zadel niet.
Het gaat me ook niet om vage antwoorden, het gaat me om antwoorden waarvan ik weet dat het onzin is.
Zappertje84 schreef:Net nu krijg ik nog een mail binnen van wow zelf, wordt beweerd dat het mogelijk is dat een paard op enkele dagen een boommaat kan groeien.. en ze zegt dat ik de problemen met de eerste fitter moet oplossen want dat ze geen andere fitter willen sturen omdat deze normaal gezien heel goed werk levert...
wat een onzin. ik ga zooooo blij zijn als ik van het zadel vanaf ben en koop nooit nog zoiets..
Esther28 schreef:Remember schreef:Natuurlijk heb je die vrijheid, het gaat erom dat WOW in dit geval niet zelf een andere fitter er op af stuurt (wat ik heel begrijpelijk vind). Dat is iets anders dan het 'niet mogen'.
Ooh ok, ik dacht te begrijpen dat ze niet een andere fitter erbij mocht halen
Citaat:Dit is een zinnetje uit haar mail
"De laatste keer dat ik bij je was lag naar mijn mening het zadel goed. Voor zover dat helemaal kon beoordeeld worden, want een paard dat nog pijn heeft, of herinnering aan pijn is niet helemaal objectief zoals je wel zal begrijpen."