Jeeemig bofkont! Hoe heette ze ook alweer? Ik volgde dat topic, damena ofzo? En je ging er nog 1tje bij nemen waarschijnlijk. Ik zou jou wel willen zijn hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeeemig bofkont! Hoe heette ze ook alweer? Ik volgde dat topic, damena ofzo? En je ging er nog 1tje bij nemen waarschijnlijk. Ik zou jou wel willen zijn hoor
Safiera schreef:Tja, zou ook best kunnen dat ik teveel in de beugels sta (en ben niet zo heel licht) Had ook al zo lang niet gereden... daarbij kwam dat ik niet echt lekker kon lichtrijden omdat ik ook nog eens geen goede bh heb (
kom je dan ook direct achter... mannen hebben het beter getroffen!)
Mijn pony is nog weinig gewend met rijden, je merkt na een half uur dat hij echt op is, dus helemaal nat rijd ik hem nooit. Maar ik geloof dat hij wel zweet had op die plek toen hij zichzelf in de wei in het zweet had gerend. Is dat raar? Paardlief is trouwens gewoon een beetje gestoord, als hij alleen in de wei staat doet hij helemaal gek, en blijft vervolgens gemakkelijk een uur rennen tot zijn vriendin terug is

En ik geloof dat je hier wel barefoot-kenners treft, ja 
En eigenlijk vind ik ridgebacks heel gave honden (al heeft dat er niks mee te maken).
Wilde sowieso foto's maken van het rijden (ik er op!) maar dan gelijk van de zweetafdruk bij mijn pony en die van m'n zusje. Kunnen we gelijk zien of het met dubbele inlages beter gaat. (stevig en zacht, waar we nu alleen stevig hebben, met vps)

Ik ben ook echt een leek op het gebied van boomloos.
Alvast bedankt iig!
Met veel oefenen krijg je een erg vaste zit.

Marloez schreef:Hai, ik kom hier even binnenvallen.![]()
Ik probeer me de laatste tijd wat te verdiepen in boomloos, maar nav alle gelezen ervaringen twijfel ik of het wel wat voor mij is. Ik ben vrij lang (1.76) en heb maar een poown van 1.40. Daarbij hobbelt ze nog al, dus een erg vaste zit heb ik niet, en zeker omdat mijn benen vrij lang zijn mis ik gewoon die stevigheid vd romp.
Ik zou dan voor het dressuurmodel gaan van Barefoot, maar mijn twijfel is zeer groot.Ik ben ook echt een leek op het gebied van boomloos.
Wat denken de kenners hier, zou het wel een verstandige keus zijn in mijn geval?Alvast bedankt iig!

Safiera schreef:@ pmarena: Wij hebben inderdaad een maat 0, en dus kleinere dekjes nodig. Ik ga nu juist de vps-inlages er bij stoppenIs toch net iets meer en hopelijk genoeg.
Jij zegt dus dat je die zachte het beste kunt meewassen? Gaan ze daar niet ook kapot van?
Nou ja, ik ga het zien
Dekjes mogen inclusief inlages op 40 graden gewassen worden , dan blijft alles sowieso mooi

) om de ruggengraat beter vrij te houden dan wanneer je met een "normaal" dekje onder een zadel werkt dat de ruimte tussen de zadelkussens opvult en alsnog strak trekt over schoft en ruggengraat.... dat systeem help je best wel om zeep door er alsnog een "normaal" dekje onder te leggen