Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:Tja, zou ook best kunnen dat ik teveel in de beugels sta (en ben niet zo heel licht) Had ook al zo lang niet gereden... daarbij kwam dat ik niet echt lekker kon lichtrijden omdat ik ook nog eens geen goede bh heb (
kom je dan ook direct achter... mannen hebben het beter getroffen!)
Mijn pony is nog weinig gewend met rijden, je merkt na een half uur dat hij echt op is, dus helemaal nat rijd ik hem nooit. Maar ik geloof dat hij wel zweet had op die plek toen hij zichzelf in de wei in het zweet had gerend. Is dat raar? Paardlief is trouwens gewoon een beetje gestoord, als hij alleen in de wei staat doet hij helemaal gek, en blijft vervolgens gemakkelijk een uur rennen tot zijn vriendin terug is
Marloez schreef:Hai, ik kom hier even binnenvallen.![]()
Ik probeer me de laatste tijd wat te verdiepen in boomloos, maar nav alle gelezen ervaringen twijfel ik of het wel wat voor mij is. Ik ben vrij lang (1.76) en heb maar een poown van 1.40. Daarbij hobbelt ze nog al, dus een erg vaste zit heb ik niet, en zeker omdat mijn benen vrij lang zijn mis ik gewoon die stevigheid vd romp.
Ik zou dan voor het dressuurmodel gaan van Barefoot, maar mijn twijfel is zeer groot.Ik ben ook echt een leek op het gebied van boomloos.
Wat denken de kenners hier, zou het wel een verstandige keus zijn in mijn geval?Alvast bedankt iig!
Safiera schreef:@ pmarena: Wij hebben inderdaad een maat 0, en dus kleinere dekjes nodig. Ik ga nu juist de vps-inlages er bij stoppenIs toch net iets meer en hopelijk genoeg.
Jij zegt dus dat je die zachte het beste kunt meewassen? Gaan ze daar niet ook kapot van?
Nou ja, ik ga het zien