Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beli schreef:mijn paard loopt niet zo fijn met dit hoofdstel! ik hoop dat hij er nog aan moet wennen en dat het berter wordt maar hij was er vandaag alleen maat tegen aan het vechten
Ik heb de donkerbruine maat Cob en ik moet zeggen dat het er erg goed uitziet. Instructieboekje en een cd-tje erbij, ook wel handig met het inelkaar zetten van alle losse stukjes! 
heb toch wel een kwartiertje of zo staan frutselen voordat ik echt tevreden was, maar het was wel de moeite waard. De maat was ook prima, want dat was toch een beetje een gok. Vind het leer wel iets stug, maar mssn is dat ook omdat het vrij dik is. GA er maar vanuit dat dat met gebruik en regelmatig invetten wel beter wordt. Beli schreef:@dyonne: ik heb nog geen foto (ben ik vergeten te maken) ik heb t bit met alleen leertjes (omdat dat ook zo op wedstrijd moet)
ik reed altijd met een gecombineerde neusriem ik be overgestapt omdat hij altijd erg onrustig is met het bit (eigenlijk het zelfde als hier te zien is maar met dit hoofdstel is het alleen maar erger) nu moet Amaretto nog al eens aan dingen wennen dus ik kijk het nog even aan.
Meer mensen dit probleem?