Wat zijn nou de prijzen? Wil er een aan een vriendin kado doen
Xxman0nxX
Geplaatst: 10-07-10 21:33
de steentjes laten zoals ze hier boven zeggen niet snel los. maar ik zou als ik jou was gewoon kijken welke je het moost vind! ik vind met dubbele leuker maar dat vind ik !
GROETEN
JessicaD88
Geplaatst: 19-07-10 15:07
Wil er ook een bestellen, een zilveren met 2 rijtjes, maar zit zwaar in dubio; hoeveel groter moet je m nou nemen? Wel of niet hangend en zo ja hoeveel hangend dan..?
Bordeaux_
Geplaatst: 21-07-10 00:03
ik heb ook een ukie frontriem, die heeft mn zusje voor me besteld dus weet de maten en prijs niet meer. De frontriem is heel soepel en de steentjes laten niet los!:)
ik heb net ook weer een besteld, met 3 rijtjes zilver. Ben benieuwd hoe die er uit ziet.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 27-07-10 18:17
Ik heb gisteren mijn frontriem binnen gekregen. Twee rijen vind ik breed zat. Hij staat echt prachtig! En ik heb meteen een leuk cadeautje voor een van de meisjes op stal, wanneer ze jarig is. Ik denk dat ze de frontriem met bloemetjes helemaal te gek gaat vinden O+
Ik ben nog aan het twijfelen over de vlag frontriem. Die met rood wit blauw in aparte rijen (drie) of rood wit blauw steentje om steentje (een rij).
Ik heb er toevallig ook net een besteld, ben erg benieuwd!
Anoniem
Geplaatst: 28-07-10 01:30
ik ben er erg tevreden over, ze zijn relatief goedkoop en van goede kwaliteit. Ik krijg er veel leuke reacties over .
CAS_3
Geplaatst: 20-08-10 16:00
Ik heb eergisteren ook mijn frontriem aangekregen. Hij blinkt goed en is echt mooi bij mijn paard. Ik heb enkel 1 probleem, hij is wat te groot. Heeft iemand van jullie ervaring met het verkleinen van deze frontriemen?
weet niet hoeveel die te lang is, maar als je een rechte besteld hebt en hij is een paar cm langer gaat ie mooi hangen.
CAS_3
Geplaatst: 20-08-10 16:14
furyke schreef:
weet niet hoeveel die te lang is, maar als je een rechte besteld hebt en hij is een paar cm langer gaat ie mooi hangen.
Ik had een rechte besteld maar hij is volgens mij 2cm te lang voor mijn paard... Ik ga dit weekend foto's maken en dan kunnen jullie het zien. Voor de rest vind ik hem wel super mooi...
geweldig ik ga er binnenkort 2 bestellen bij je heb twee lieve meiden op stal die mijn paard binnen en buiten hebben gezet omdat ze vakantie hadden (hoefde ik het niet zelf te doen voor mijn werk) dit lijkt me super voor hun
Die van mij blijven ook heel goed heb de ene nu een jaar en de ander 1,5 jaar
marlies405
Geplaatst: 25-08-10 18:53
Wat ontzettend gaaf ! Ik ga morgen gelijk m'n frontriem opmeten, dan wil ik er ook een ! Super positieve reacties allemaal, dus kan niet wachten!
RM94
Geplaatst: 26-08-10 10:02
Heb ze net besteld gisteren heel stiekem de maten genomen een van de meiden werd een beetje nieuwsgierig dus snel over iets anders begonnen
ben zoooooo benieuwd
xmichxrocky
Geplaatst: 26-08-10 22:36
ik heb een vraagje,
ik wil er zelf ook een of meer bestellen. maar als je er meerdere besteld, hoe word dan de prijs ong> als ik er ong 3 of 4 wil bestellen, iemand een gokje??