Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 00:07

mcjv schreef:
Ik ben excited! Van de Bluebell en de Watermelon alvast het korte mouwen shirtje met rits besteld, zodra de suedes uitkomen neem ik die erbij *\o/*

waar zijn de shirtjes te bestellen :D?

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 00:44

SteffiiY schreef:
mcjv schreef:
Ik ben excited! Van de Bluebell en de Watermelon alvast het korte mouwen shirtje met rits besteld, zodra de suedes uitkomen neem ik die erbij *\o/*

waar zijn de shirtjes te bestellen :D?

Www.paardenspullen.com, heb nog iets leuks voor je stuur ik je even in pb :D

Maritjuh2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 00:54

Ik wil graag een lemieux fleece halster kopen voor mn pony. Hij heeft normaal maat cob op het kleinst of maat pony op het grootst (bij eskadron echt precies ertussenin). Weet iemand hoe de lemieux halsters vallen qua maat?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 03:42

Maritjuh2000 schreef:
Ik wil graag een lemieux fleece halster kopen voor mn pony. Hij heeft normaal maat cob op het kleinst of maat pony op het grootst (bij eskadron echt precies ertussenin). Weet iemand hoe de lemieux halsters vallen qua maat?

Nou vallen de eskadron halsters ook wel raar, mijn paard met full past namelijk ook cob van hun, welke maat hoofdstel heb je of ander merk halster wat goed zit?

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 06:17

San schreef:
Ik ben nog steeds eindeloos aan het hopen dat ik ooit een full dressuur midnight blue tegen ga komen.

De nieuwe collectie is mij een beetje te fel. Ben meer van de wat meer gedempte kleuren… en van het blauw.

Heb ik precies hetzelfde! En de midnight heb ik gelukkig wel, een prachtige kleur!

Ik zag in de nieuwe collectie van Kramer dat ze de Jade en de Smokey blue weer volop hebben in allerlei artikelen. Deze passen goed bij de Sage en de Ice blue, mocht iemand nog wat zoeken...

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:03

Wie wil even met mij meedenken? Ik heb het Burgundy dekje maar ik vind de Rioja ook mooi. Ik heb in dit topic gezien dat de burgundy en Rioja suède dekje qua kleur enorm overeen komen. Nu overweeg ik een Rioja baselayer aan te schaffen in de hoop dat dit bij het burgundy dekje past. Maar… iemand schreef hier dat de Rioja baselayer anders qua kleur is dan het Rioja dekje (en dan dus denk ik ook anders dan het burgundy dekje) Heeft iemand eigen foto’s van de baselayer in Rioja in combinatie met het Rioja suède dekje? en als iemand het burgundy dekje heeft met een Rioja baselayer dan zou dat helemaal gaaf zijn om te vergelijken. Wat denken jullie, Rioja shirt bij burgundy dekje. Doen of niet?

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:20

sott schreef:
Ik heb de oak baselayer, cc dekje en oornetje bij ruitergoed besteld, en ook nog de Rioja baselayer, kijken of het goed past bij mijn burgundy mesh, want ik vind hun baselayer echt top!

Hoi hoi, jij hebt hetzelfde idee gehad als ik, alleen heb jij de burgundy mesh. Kun je mij vertellen of het een goede match was?

Melisje_92

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:37

Ik heb ook de burgundy mesh en rioja baselayer, als het goed is heb ze beide thuis ligven…zal zo even kijken

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:38

Ah fijn melisje. Gebruik je ze ook samen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:39

Jessie2020 schreef:
Wie wil even met mij meedenken? Ik heb het Burgundy dekje maar ik vind de Rioja ook mooi. Ik heb in dit topic gezien dat de burgundy en Rioja suède dekje qua kleur enorm overeen komen. Nu overweeg ik een Rioja baselayer aan te schaffen in de hoop dat dit bij het burgundy dekje past. Maar… iemand schreef hier dat de Rioja baselayer anders qua kleur is dan het Rioja dekje (en dan dus denk ik ook anders dan het burgundy dekje) Heeft iemand eigen foto’s van de baselayer in Rioja in combinatie met het Rioja suède dekje? en als iemand het burgundy dekje heeft met een Rioja baselayer dan zou dat helemaal gaaf zijn om te vergelijken. Wat denken jullie, Rioja shirt bij burgundy dekje. Doen of niet?

Koop dan de baselayer van horsegloss :) de donkerrode die kleur past exact bij Rioja en bij Burgundy

De baselayer van lemieux is een andere tint dan de dekjes. Die van horsegloss past wel exact.

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:41

Bedankt voor de tip, ik ga sowieso even kijken. Heeft iemand daar een foto van? Mijn voorkeur gaat wel uit naar de baselayer van lemieux zelf omdat die goed zitten/passen en ik de stofjes ook fijn vind. Ik weet ook niet hoe die horsegloss valt.

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:47

Ik heb de burgundy cotton en Rioja baselayer ik kan straks foto voor je maken als ik op stal ben :)

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:54

Appaloosa held! ik heb toevallig ook een appaloosa dus ben benieuwd

Maritjuh2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:58

Maddy_Paola schreef:
Maritjuh2000 schreef:

Nou vallen de eskadron halsters ook wel raar, mijn paard met full past namelijk ook cob van hun, welke maat hoofdstel heb je of ander merk halster wat goed zit?

Zo heb ik een halster van kramer maat cob waar ik een gaatje bij heb gemaakt. Maar bijvoorbeeld van shires topaz en een bonthalster heb ik maat cob op het kleinst. En een halster van harrys horse maat pony.
Het ligt er dus echt aan hoe ze vallen. Vallen ze een beetje groot maat pony. Vallen ze een beetje klein maat cob

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:00

Jessie2020 schreef:
Appaloosa held! ik heb toevallig ook een appaloosa dus ben benieuwd

Helaas heb ik geen appaloosa meer maar een fries, kan er eventueel witte stipjes op zetten :D :+

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:01

haha LOL, maar hoe vind jij die kleuren bij elkaar staan?

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:56

Afbeelding

Afbeelding

Ze wijken iets af maar ik vind het goed passen.

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 12:01

hey bedankt! lijkt wel paarsig als de mulberry op de foto's!

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 12:45

Ja maar is echt de burgundy en rioja

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 13:04

Ik ben echt verliefd op de Bluebell, maar vind eigenlijk dat ik dan een andere moet verkopen. Heb nog een Blush Pink liggen, in gebruikte maar meer dan prima staat. Hoeveel zou ik daarvoor kunnen vragen, denken jullie? Volgens mij is hij niet zo makkelijk meer te krijgen.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 13:08

Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Maar hoe vallen de base layers? Ik twijfel erg of ik de truffel nog bij m'n dekje wil bestellen. Maar ben bang dat ze erg tekenen O:)
En weet iemand of er ook eentje is die goed bij de Rosé past? :+

Gerardyolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 16:36

kevinsky schreef:
Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Maar hoe vallen de base layers? Ik twijfel erg of ik de truffel nog bij m'n dekje wil bestellen. Maar ben bang dat ze erg tekenen O:)
En weet iemand of er ook eentje is die goed bij de Rosé past? :+

Vallen goed op maat. Heb zelf een maat 40/42 en ben gezegend met een flinke voorgevel. bij mij zit de xl als gegoten.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 20:52

Deze kwam net voorbij bij paardenspullen.com op instagram.

Ik ga voor de Watermelon Suede. :+
Op mn witte.

Afbeelding

Afbeelding

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 21:55

Oei die Bluebell moet hier ook komen!
Weet iemand ook nog iets matchend bij de Chili red? En de sage twijfel ik nog over, heb ook al es emerald en wil es forest green nog.

Weet iemand ook hoe veel de musk lijkt op de es pink pearl?
Sorry dat waren m’n vragen :)

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 13:07

Hier nog een vergelijkings foto!

Afbeelding