mcjv schreef:Ik ben excited! Van de Bluebell en de Watermelon alvast het korte mouwen shirtje met rits besteld, zodra de suedes uitkomen neem ik die erbij
waar zijn de shirtjes te bestellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SteffiiY schreef:mcjv schreef:Ik ben excited! Van de Bluebell en de Watermelon alvast het korte mouwen shirtje met rits besteld, zodra de suedes uitkomen neem ik die erbij
waar zijn de shirtjes te bestellen?
Maritjuh2000 schreef:Ik wil graag een lemieux fleece halster kopen voor mn pony. Hij heeft normaal maat cob op het kleinst of maat pony op het grootst (bij eskadron echt precies ertussenin). Weet iemand hoe de lemieux halsters vallen qua maat?
San schreef:Ik ben nog steeds eindeloos aan het hopen dat ik ooit een full dressuur midnight blue tegen ga komen.
De nieuwe collectie is mij een beetje te fel. Ben meer van de wat meer gedempte kleuren… en van het blauw.
sott schreef:Ik heb de oak baselayer, cc dekje en oornetje bij ruitergoed besteld, en ook nog de Rioja baselayer, kijken of het goed past bij mijn burgundy mesh, want ik vind hun baselayer echt top!
Jessie2020 schreef:Wie wil even met mij meedenken? Ik heb het Burgundy dekje maar ik vind de Rioja ook mooi. Ik heb in dit topic gezien dat de burgundy en Rioja suède dekje qua kleur enorm overeen komen. Nu overweeg ik een Rioja baselayer aan te schaffen in de hoop dat dit bij het burgundy dekje past. Maar… iemand schreef hier dat de Rioja baselayer anders qua kleur is dan het Rioja dekje (en dan dus denk ik ook anders dan het burgundy dekje) Heeft iemand eigen foto’s van de baselayer in Rioja in combinatie met het Rioja suède dekje? en als iemand het burgundy dekje heeft met een Rioja baselayer dan zou dat helemaal gaaf zijn om te vergelijken. Wat denken jullie, Rioja shirt bij burgundy dekje. Doen of niet?
Maddy_Paola schreef:Maritjuh2000 schreef:Ik wil graag een lemieux fleece halster kopen voor mn pony. Hij heeft normaal maat cob op het kleinst of maat pony op het grootst (bij eskadron echt precies ertussenin). Weet iemand hoe de lemieux halsters vallen qua maat?
Nou vallen de eskadron halsters ook wel raar, mijn paard met full past namelijk ook cob van hun, welke maat hoofdstel heb je of ander merk halster wat goed zit?
kevinsky schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Maar hoe vallen de base layers? Ik twijfel erg of ik de truffel nog bij m'n dekje wil bestellen. Maar ben bang dat ze erg tekenen
En weet iemand of er ook eentje is die goed bij de Rosé past?