Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wesseltje schreef:Zijn hier mensen die fan zijn van de trekker zadels? Ik gebruik op het moment een Freemax western zadel voor mijn beide paarden. Helaas wordt het zadel te zwaar voor mij om te tillen. Nu is mijn oog op een trekker zadel gevallen. Maar ik kan er niet erg veel info over vinden. Ik rijd buiten en rijd wat dressuur in de bak (puur recreatief). Welke type zouden jullie adviseren?
Moet dit zadel met of zonder inlages worden gebruikt? En is het makkelijk aanpasbaar zodat het op allebei mijn paarden past.
Ik heb een mail gestuurd naar een passerivice, maar omdat ik zelf nog nooit op het zadel heb gezeten, ben ik ook erg benieuwd naar ervaringen met dit zadel
Wesseltje schreef:Dank voor de info! Laten passen doe ik sowieso. Ik vind mijzelf ook niet onder de zwaar gewichten vallen met 61 kilo, maar wellicht kan ik dan meteen advies krijgen over wel of geen inlages. Als het überhaupt past natuurlijk. Er zit zo geen trekker zadelpasser hier in de buurt, dus ik denk dat ik nog even geduld moet hebben
Buitenzinnig schreef:Wesseltje schreef:Dank voor de info! Laten passen doe ik sowieso. Ik vind mijzelf ook niet onder de zwaar gewichten vallen met 61 kilo, maar wellicht kan ik dan meteen advies krijgen over wel of geen inlages. Als het überhaupt past natuurlijk. Er zit zo geen trekker zadelpasser hier in de buurt, dus ik denk dat ik nog even geduld moet hebben
Goed dat je je vraag ook hier nog even stelt! We hebben al contact gehad, maar je zou altijd eens de passervice's kunnen vragen of ze toevallig geen route hebben jou kant op. Of ze zetten je op de lijst, dat ze berichten als er meer aanvragen zijn jou kant op. Succes!
Twiggy2008 schreef:Raisa van Zadel-logisch komt bij mij, voor mijn Trekker True Talent, tegenwoordig. Superblij met haar, maar ze is wel druk qua schema, zeg ik heel eerlijk........
Ik reserveer haar ruim van tevoren, zeg maar![]()
Greendistance doet ook Trekkers.
Buitenzinnig schreef:Twiggy2008 schreef:Raisa van Zadel-logisch komt bij mij, voor mijn Trekker True Talent, tegenwoordig. Superblij met haar, maar ze is wel druk qua schema, zeg ik heel eerlijk........
Ik reserveer haar ruim van tevoren, zeg maar![]()
Greendistance doet ook Trekkers.
Heeft zij ook pas zadels van Trekker? Handig om te weten voor doorsturen