xyzutu2 schreef:Op deze foto zie ik hetzelfde als ik op de andere foto's van hem al dacht te zien; als je de schoft even wegdenkt dat heeft hij gewoon een hele rechte rugspier als je een lijn van de bovenpunt van de kont over de ruggengraat bij de zadelplek naar de witte 'glanslijn' helemaal tot aan de schouder volgt. Dat hoeft geen probleem te zijn en als je Ghost niet kiept dat gaat dat dus in elk geval goed, maar als de lange rugspier zo recht is en een beetje schuin afloopt naar beneden in combi met zo'n smalle hoge schoft dan kan dat voor boomloos best lastig zijn omdat zo'n zadel (pommel) best wel een hoogte moet overbruggen om van de ene rugspier over de rug heen naar de andere rugspier te gaan. Ghost doet geeft veel schoftvrijheid, maar je moet de zadels wel naar je toe krijgen natuurlijk...
Veel Heather Moffett boomloze zadels (Flexee, Finesse, Vogue geloof ik) hebben verwisselbare kopijzers, dus die zouden dat in principe ook moeten kunnen.
Ik heb daar dus al een frontriser voor, dat bedoel je toch? Want ik kiepte inderdaad voorover, dat was al vrij snel duidelijk. Het is meer het gewiebel van links naar rechts. Ik heb zelf het gevoel dat de tweedehands kussens van Ghost plus de nieuwe Ghost inlages een te grote toren zijn en het geheel 'omvalt' bij beweging.
Maar alle boomloze zadels hebben toch kussens/vps en inlages nodig dus ben bang dat ik dit stapeltje blijf houden...?