Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
k_m schreef:Haha en ik maar twijfelen om mijn blueberry een keer online te gooien om te kijken wat de gek er voor ging geven, kan ik ook vergeten met de nieuwe collectie haha. Dan blijft die gewoon! Denk dat ze erg gelijkaardig zijn.
[ [url=m/DlODVl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Euridicey schreef:k_m schreef:Haha en ik maar twijfelen om mijn blueberry een keer online te gooien om te kijken wat de gek er voor ging geven, kan ik ook vergeten met de nieuwe collectie haha. Dan blijft die gewoon! Denk dat ze erg gelijkaardig zijn.
Aaah wat banketstaaf! Ik heb wel het idee dat de nieuwe collectie vnl dikke dekjes heeft. Ik heb liever die dunne van die " sport" lijn ofzo? weet niet zeker hoe die heet. Waarom wil je dat dekje weg doen? Is een prachtige kleur
Wiwabalia schreef:Is er eigenlijk nog wel een kleur die ze echt “nieuw” kunnen uitbrengen? Er zijn inmiddels al zoveel tinten….
Ik knap inmiddels wel erg af op de meeste Lemieux verkopers op MP, die dekjes worden vaak aangeboden, duurder dan in de winkel terwijl het dan vaak voordeliger is om met een leuke kortingscode in de winkel te shoppen.
k_m schreef:Haha en ik maar twijfelen om mijn blueberry een keer online te gooien om te kijken wat de gek er voor ging geven, kan ik ook vergeten met de nieuwe collectie haha. Dan blijft die gewoon! Denk dat ze erg gelijkaardig zijn.