Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bonjoy schreef:Ik zag op de Facebook van Ghost dat er wel meerdere mensen endurance mee rijden, zal even kijken of ik die stukjes terug kan vindenEn ik weet iemand binnen de Arabieren die een tijdlang met een Cheyenne endurance heeft gestart... of ze dat nu nog doet weet ik niet.
Kwetal schreef:Coentjuh schreef:Help.. [HAR] Vulling 'verplaatst' na het wassen van mijn (dichte) HAF pad
(nog steeds geen reactie van HAF zelf gekregen)
Bij wie heb je de pad gekocht? Daar moet je in de eerste instantie terecht.
Overigens is de garantie op een pad niet zo heel lang - maar een reactie had je wel mogen hebben.
Op de website van HAF staat Goedhard als dealer voor Nederland, maar volgens mij is dit niet up-to-date. Ik meen te weten dat Country Mill in Nijkerk een poos lang de importeur is geweest, maar hoe dat nu zit?
En de wasservice- geven die geen garantie?
xyzutu2 schreef:Met boomloos kun je ook blijven twijfelen.![]()
Je kunt eeuwen blijven twijfelen over of de drukverdeling nou ook goed blijft als je veel lichtrijdt, of een iets ongelijk zweetbeeld toch betekent dat het niet past, het vinden van de juiste pad met de juiste vulling die dik genoeg is zonder te dik te zijn en niet schuift maar ook niet de huid irriteert, of de ruggengraatvrijheid ook genoeg blijft als je paard in de winter afvalt, enz enz enz...