Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
debravanesch schreef:dieseltje09 schreef:Nou het wachten begint hahaha, vandaag de mint besteld en nu hopen dat ik hem snel in ontvangst mag gaan nemen
Welk kleur paard/pony heb je?? Ik vind de mint en citron en geweldig, dus ik kan niet kiezen (bruin paard)
dieseltje09 schreef:debravanesch schreef:
Welk kleur paard/pony heb je?? Ik vind de mint en citron en geweldig, dus ik kan niet kiezen (bruin paard)
Een fjorddus helaas heel weinig bruin aan zijn lijf
![]()
Zodra ie binnenkomt zal ik foto maken, kijk wel even of ik hem ook tegen een bruine kan aanhouden zodat meer een idee hebben haha.
Die citroen gaat bij de mijne dus echt vloeken, vaal beige en dan geel erop, nee, nope, noooo wayooit een keer verplicht gereden met geel dekje(al mn dekjes zaten in de was, sta je dan op stal klaar om te gaan rijden, toen er 1 van stalgenootje geleend) maar iedereen was het met me eens dat de combi geel en fjord echt gewoon lelijk is
Pallatin schreef:Ik heb een lemieux shirt met 40% korting op de kop getikt, helemaal blij! Vind dat ik nu ook een bijpassend dekje mag kopen....
Ben heel benieuwd naar foto’s van de Iceblue op je paard, ik dacht die ook als eerste kleur erbij te willen hebben, maar misschien ga ik nu toch voor de mulberry...net zoals t nieuwe shirt
LisaaSophie schreef:Farjen schreef:draait jou singelbontje aan de uiteinden ook altijd van voor naar achter?Halster van lemieux, dekje en de snug boots, singelbontje, ik heb helemaal geen lemieux-verslaving hoor![]()
![]()
[ [url=m/c9PKuO.jpg]Afbeelding[/url] ]