Edit:
Enne, leuk dat het zadel ook zo beviel! Wat voor ras is je paard?

Edit 2:
Oh haha lees net het hele rassen verhaal in je profiel!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Francis schreef:Ziet er idd een beetje stug uit nog Ollytje, maar da's een kwestie van veel gebruiken![]()
Ik vind em alleen best wel aan de lange kant voor je pony. Ookal is boomloos vergevingsgezinder wat dat betreft, een zadel kan wel degelijk in de weg zitten aan de achterkant, met buigen e.d. Zou dat wel even goed in de gaten houden. Maar wel mooi zadeltje idd.
Teteltee schreef:Heeft 1 van jullie ervaring met Engelse beugels aan fenders?
Ik vind die houten westernbeugels echt 3 keer niks, heb nog van die normale beugels liggen die extra licht zijn, met een dieper en meebewegend voetbed maarja, daar zit een ophanging aan voor Engelse beugelriemen. De fenders zelf vind ik juist wel weer heel fijn, mijn been ligt veel stabieler dan met gewone beugelriemen. Ik heb nu dus de fender door de hele beugel gehaald zegmaar, niet alleen door het gangetje waar je normaal een beugelriem doorheen doet. Ik kan het alleen nog niet uittesten want paard heeft verplichte boxrustNu zie ik dat Barefoot ook softstep westernbeugels heeft, ook met een breed en meebewegend voetbed maar dan wel geschikt voor ophanging aan fenders, heeft iemand ervaring met die beugels?
Liever houd ik m'n oude beugels (financieel gezien dan), maar als dat niks is dan zal ik toch wel over 'moeten' naar de soft steps denk ik..