Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik denk dat ik eerst maar oversla wat bruin betreft. De Twill Luxe blijft wel in mijn hoofd zitten, en ik heb ook wel spijt dat ik eerder dit jaar de Dark Venice retour gedaan heb
Maar die is niet bij ES zelf, dat kan niet tegelijk besteld worden. Texas02 schreef:Die is er niet meer, ik heb weer te lang gewachtMaar ik denk dat ik eerst maar oversla wat bruin betreft. De Twill Luxe blijft wel in mijn hoofd zitten, en ik heb ook wel spijt dat ik eerder dit jaar de Dark Venice retour gedaan heb
Maar die is niet bij ES zelf, dat kan niet tegelijk besteld worden.
Alleen dacht ik de perfecte hoody erbij te hebben maar het is het net niet
Vanaf de foto van Kramer leek het wel

En vandaag had mn nichtje op Cadanza gereden met de Monogram light blue 
Texas02 schreef:Ja, klopt, daarom heb ik de Twill Luxe ook nog niet. Maar ik blijf hem zo mooi vinden! Dus ik denk er toch nog wel over! En misschien komt de Dark Venice nog wel terug![]()
![]()
Jammer dat het vest er niet bij past! Is dat de kleur Koper? Ik had verwacht dat die erbij zou passen! En de Dark Bordeaux is ook zo mooi, die gaat haar geweldig staan!
De Monogram Light Blue is ook mooi zeg! Gaat het weer goed met Cadanza?
We hebben dr Vitamine E en magnesium aangepast naar iets wat beter opneembaar is, want uit t bloedonderzoek kwamen die nog te laag terug. Dat heeft nu vooral tijd nodig. Ik ga van de week er zelf weer op en dan gewoon alleen even wat stappen, kijken hoe ze voelt. Ze heeft echt weer heel veel kracht en uithoudingsvermogen verloren in die maand dat ik niet gereden heb
Ze is vandaag ook weer 2x door haar achterbenen gezakt dus dat zal ik heel geleidelijk aan weer terug op moeten bouwen.