PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 09:25

Je hebt nu natuurlijk 30% korting en ik aas op het bronze gold dekje. Maar nu zie ik dit voorbijkomen. Weet iemand of vorig jaar ook de dekjes echt tot 50% korting gingen?
Afbeelding

Flubberboot

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 09:44

Volgens mij is dat vooral op bandages ed, die 50% korting.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 09:44

Je hebt nu geen 30%, je hebt nu 25% + 5%. Dat is net minder dan wanneer je 30% zou hebben. Het scheelt niet heel veel hoor! Maar met Black Friday hadden ze inderdaad wel wat met 50%, maar niet veel volgens mij. Mijn Amazonite had ik met iets van 35% korting. En het wisselde welke in de aanbieding waren, maar niet alle kleuren zijn goedkoper geweest. Dus het is een beetje een gok. Ik twijfel ook behoorlijk of ik zal wachten op Black Friday of niet.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 09:49

Ik heb super veel geruimd inmiddels van mijn dekjes.
Ik twijfel nou nog over de Anemone met oornetje en de desert rose ook met oornetje om die weg te doen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 14:05

Oh echt? De Anemone zou ik echt niet weg kunnen doen, die is zo mooi! <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 15:26

Wat denken jullie, wel of niet?

Afbeelding

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 15:30

Ik vind het persoonlijk te donker voor een al donker paard zonder lichter biesje oid als contrast, maar dat is kwestie van smaak ;)

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 15:32

Narcissa schreef:
Ik vind het persoonlijk te donker voor een al donker paard zonder lichter biesje oid als contrast, maar dat is kwestie van smaak ;)

Eens! Vind lichtere dekjes iets mooier op donkere paarden

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 15:42

Dat is dus ook mijn twijfel. Een vriendin zegt die gaat heel chique staan. Maar ik ben bang dat hij te donker is en daardoor juist saai.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 16:27

Ik vind het ook wel chique staan :j Ik houd ook van felle kleuren, maar ik wissel ook altijd af met wat rustigere kleuren

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 16:46

Ik vind het chique <3

Rust brown vandaag, ik was er enthousiaster over dan mijn merrie denk ik :')
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 18:54

Texas02 schreef:
Wat denken jullie, wel of niet?

[ Afbeelding ]

Ik vind het te donker als ik eerlijk ben, als je perse donkerbruin wilt zou ik toch voro de golden brown gaan dan breekt die lichte rand het nog een beetje!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 19:59

Die is er niet meer, ik heb weer te lang gewacht _O- Maar ik denk dat ik eerst maar oversla wat bruin betreft. De Twill Luxe blijft wel in mijn hoofd zitten, en ik heb ook wel spijt dat ik eerder dit jaar de Dark Venice retour gedaan heb _O- Maar die is niet bij ES zelf, dat kan niet tegelijk besteld worden.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 20:13

Texas02 schreef:
Die is er niet meer, ik heb weer te lang gewacht _O- Maar ik denk dat ik eerst maar oversla wat bruin betreft. De Twill Luxe blijft wel in mijn hoofd zitten, en ik heb ook wel spijt dat ik eerder dit jaar de Dark Venice retour gedaan heb _O- Maar die is niet bij ES zelf, dat kan niet tegelijk besteld worden.

Ja dat van die Dark Venice was echt te zonde :')

Maar Twill Luxe is ook van die glimstof, dat vond jij toch niet fijn ivm die zweetvlekken?

Ik ben dankzij Milka een supermooie dark bordeaux inclusief geluidswerend oornetje rijker. Dit wilde ik heel graag proberen ivm haar schrijkerigheid en aangezien bordeaux helemaal onze kleur is, was dit de perfecte gelegenheid!

De deep tuscany is ook binnen, ik vind hem echt zo veel mooier dan ik had verwacht :D <3 Alleen dacht ik de perfecte hoody erbij te hebben maar het is het net niet ;( Vanaf de foto van Kramer leek het wel :o
Afbeelding
Afbeelding

Echt zo jammer! |( En vandaag had mn nichtje op Cadanza gereden met de Monogram light blue <3

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 20:22

Ja, klopt, daarom heb ik de Twill Luxe ook nog niet. Maar ik blijf hem zo mooi vinden! Dus ik denk er toch nog wel over! En misschien komt de Dark Venice nog wel terug _O- _O-

Jammer dat het vest er niet bij past! Is dat de kleur Koper? Ik had verwacht dat die erbij zou passen! En de Dark Bordeaux is ook zo mooi, die gaat haar geweldig staan!

De Monogram Light Blue is ook mooi zeg! Gaat het weer goed met Cadanza?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 20:33

Texas02 schreef:
Ja, klopt, daarom heb ik de Twill Luxe ook nog niet. Maar ik blijf hem zo mooi vinden! Dus ik denk er toch nog wel over! En misschien komt de Dark Venice nog wel terug _O- _O-

Jammer dat het vest er niet bij past! Is dat de kleur Koper? Ik had verwacht dat die erbij zou passen! En de Dark Bordeaux is ook zo mooi, die gaat haar geweldig staan!

De Monogram Light Blue is ook mooi zeg! Gaat het weer goed met Cadanza?

Dankjewel! Ja bij dr buik doet ze nagenoeg weer normaal. We mochten weer beginnen met rijden dus ik dacht ik laat eerst mijn nichtje want die is lekker klein en licht. En in de binnenbak is ze toch altijd dood braaf. De fysio heeft haar behandeld maar ook niet echt iets kunnen vinden dus die dacht aan een opvlamming van haar PSSM2 agv stress ;( We hebben dr Vitamine E en magnesium aangepast naar iets wat beter opneembaar is, want uit t bloedonderzoek kwamen die nog te laag terug. Dat heeft nu vooral tijd nodig. Ik ga van de week er zelf weer op en dan gewoon alleen even wat stappen, kijken hoe ze voelt. Ze heeft echt weer heel veel kracht en uithoudingsvermogen verloren in die maand dat ik niet gereden heb |( Ze is vandaag ook weer 2x door haar achterbenen gezakt dus dat zal ik heel geleidelijk aan weer terug op moeten bouwen.

Ja dat klopt die hoody was idd koper. Maar ik vind hem op hun foto ook veel meer oranje/bruiner dan in t echt. In t echt is het meer zalmkleurig ofzo. Baal daar echt van want bij hun is dat best vaak dat de kleuren in t echt best anders zijn als op de fotos op de site. Maar je kan wel zelf de retourkosten betalen |o

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 20:41

Oh, wat fijn dat het weer beter gaat! Maar dat zal wel, dat ze weer kracht en uithoudingsvermogen kwijt is. Dat gaat dan zo snel.. Hopelijk kun je nu rustig aan weer opbouwen!

Ik vind het sowieso altijd lastig kopen vanaf foto's. Dan denk je dat iets mooi past en dan is het toch niet zo. En wat ik bij Kramer vaak vind, is dat verschillende shirts met dezelfde naam kleur toch heel anders zijn van kleur. Bijvoorbeeld deze in koper en een andere in koper kunnen toch heel verschillend zijn. En die retourkosten inderdaad.. Ik heb het ook met hun maten. Hetzelfde type shirt in verschillende kleuren kan zo anders vallen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 19:23

Weet iemand nog wat Ruitergoed met Black Friday doet? Is het de moeite waard om daarop te wachten als je al 15% VIP hebt? Want VIP gaat er dan vast niet ook nog af?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 20:09

Heb je vorig jaar met BF niets gekocht dat je dat terug kunt kijken?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 21:03

Niet bij Ruitergoed, alleen bij ES zelf.

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 08:31

Texas02 schreef:
Dat is dus ook mijn twijfel. Een vriendin zegt die gaat heel chique staan. Maar ik ben bang dat hij te donker is en daardoor juist saai.

Is dat de mocha?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 12:03

Ja, klopt!

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 14:32

Texas02 schreef:
Ja, klopt!

Ook een beetje een toverbal kleurtje.
In bepaald licht is ie niet super donker.

Afbeelding

Ik heb hem eventueel te koop voor de liefhebber.
Maat full dekje en shirtje maat S.
Dekje weinig gebruikt shirtje maar 1x.

Mocht iemand interesse hebben pb maar.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 06:26

Ik heb de Twill Luxe en de Lagoon Blush (de gewone, de Modern had ik al) besteld met de Singles' Day korting en de 5% extra korting <3

En ik heb 9 Equito dekjes te koop staan op Marktplaats en Vinted, mocht iemand geïnteresseerd zijn.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 17:43

Rose monogram vandaag, knalt lekker nu op paard haar donkere winter vel <3

Afbeelding