Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keizerinnnn schreef:Roulette_ schreef:Lastige keuze… beide kan natuurlijk ook?
Dat vinden mijn vriend en bankrekening niet zo leuk denk ik...Denk dat ik ga voor springvariant. Hoop straks meer mogelijkheden te hebben voor springen en dan zal ik vaker in mijn springzadel te vinden zijn verwacht ik
Sellyxx schreef:Keizerinnnn schreef:Ik heb 1 dilemma met de nieuwe kleur en dat is gaan we die bestellen voor onder mijn springzadel of dressuurzadel
ik vind meestal de dressuurdekjes mooier, maar met deze kleur in combinatie met het patroon vind ik die ronde hoek van het springdekje erg mooi!
Urbiezira schreef:Wat fijn, Matheno!!en oef, de sage is mooi, maar zou geen idee hebben hoeveel je daar voor kan vragen.
Ander vraagje: iemand een idee hoe groot de cob halsters zijn van ES? Wilde heel graag de Dark Olivine hebben voor m’n paard maar die hebben ze niet meer in full, wel nog in cob met korting. Paard heeft geen extreem groot hoofd dus vraag me af of het zou passen.
Ania schreef:Urbiezira schreef:Wat fijn, Matheno!!en oef, de sage is mooi, maar zou geen idee hebben hoeveel je daar voor kan vragen.
Ander vraagje: iemand een idee hoe groot de cob halsters zijn van ES? Wilde heel graag de Dark Olivine hebben voor m’n paard maar die hebben ze niet meer in full, wel nog in cob met korting. Paard heeft geen extreem groot hoofd dus vraag me af of het zou passen.
Ik vind ze redelijk groot vallen. Ik heb normaal een goede Full en heb bij ES de halsters op zijn strakst