Wat vinden jullie trouwens van deze combi..? Shirt is van Anky

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vientje schreef:Uhoh, Blueberry en Watermelon suède ga ik voor voor de bijl![]()
Maar aangezien ik tweedehands op jacht was naar Blueberry en Fuchsia is dat waarschijnlijk nog goedkoper dan dat oorspronkelijke plan, want die schaf ik dan niet meer aan
Naomi_Haffie schreef:Yes mint opgehaald! En meteen maar even opgedaan![]()
[ [url=m/YJrfXO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie trouwens van deze combi..? Shirt is van Anky
[ [url=m/8O1u7Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Figo88 schreef:StonedRomy schreef:Half maart komen de suède uit. Op instagram van lemieux zie je ook de suède collectie
Ik doe echt mijn best, maar ik kan ze niet vindenIk zie alleen de loires en de aankondiging dat de suède varianten in maart komen
![]()
Zou je misschien een link of printscreens willen plaatsen?![]()
Figo88 schreef:StonedRomy schreef:Half maart komen de suède uit. Op instagram van lemieux zie je ook de suède collectie
Ik doe echt mijn best, maar ik kan ze niet vindenIk zie alleen de loires en de aankondiging dat de suède varianten in maart komen
![]()
Zou je misschien een link of printscreens willen plaatsen?![]()
Varekaj schreef:Ik ben flieft op de Watermelonmaar kan 'm enkel door dressuur aanschaffen dan. Want die gaat keihard vloeken onder mijn bruine tuig en laarzen waar ik cross mee start.
"Toevallig" ben ik half maart jarig dus deze gaat op het verlanglijstje haha.
Thx voor de tip over de capcovers! Ik wist ook niet dat die pluche bol eraf kon, dus dit schept wel perspectief!
snorremans schreef:Hi! Ik kom even binnen vallen! Weet iemand een winkel of site waar ik nog een zwart suede spring dekje kan vinden? Had verwacht dat zo’n basic kleur wel altijd in het assortiment zou zitten/op voorraad zou zijn maar niet dus![]()
Bij hypostore staat een levertijd van een maand en bij divoza is de verwachte leverdatum in april.