MarjanB schreef:Denk dat als ie wat meer spieren rond de schoft krijgt de boel ook beter blijft liggen.
Daar kan ik toch niet op wachten of in de tussentijd risico's lopen met een zadel wat mogelijk gewoon nooit gaat passen? Hij is nog jong en die spieropbouw heeft tijd, maar ook training nodig. Naar mijn mening moet een zadel gewoon altijd goed liggen, ook als er nog weinig bespiering is...
siskeh schreef:Ik weet natuurlijk niet wat je zoekt, maar een startrekk espaniola of een trekker zadel misschien?
Dat zouden wel modellen zijn die ik hierbij eens zou willen proberen.
Ken ik niet, maar weet wel dat ik een dressuurmodel zadel zoek! Die startrekk en trekker passen daar niet helemaal bij denk ik. Maar wel fijn dat je meedenkt, want dat is heel erg welkom!
Daphneeee schreef:Het doet mij denken aan lusitano van mijn stalgenootje. Die heeft ook veel zadels geprobeerd boom en boomloos en veel zadelproblemen gehad. Die heeft nu een Hidalgo valencia en nu geen problemen meer.
Hier zie ik mij helaas ook niet echt mee rijden qua model. 
Nogmaals, heel fijn dat jullie meedenken! Misschien zit er ineens toch iets tussen waarvan ik denk, hey! Ja!