Lukasje schreef:Die kleur staat hem mooi Murphylover!
Dankje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Murphylover schreef:Ik heb sinds 2 weken nu ook eindelijk eens het dekje gekocht wat ik al heel lang wilde, omdat ik na 3 1/2 maand blessure van hem eindelijk weer op hem mag
[ [url=m/uS1aeV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben btw nog opzoek naar de plum dressage boots maat s. De Bandages zijn te dik voor zijn korte beentjes
witroosje schreef:Murphylover schreef:.Ik heb sinds 2 weken nu ook eindelijk eens het dekje gekocht wat ik al heel lang wilde, omdat ik na 3 1/2 maand blessure van hem eindelijk weer op hem mag
[ [url=m/uS1aeV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben btw nog opzoek naar de plum dressage boots maat s. De Bandages zijn te dik voor zijn korte beentjes
Je kan een oproepje in een Facebook groep zetten! Zo ben ik uiteindelijk nog aan spullen van de Rosewood collectie van Eskadron gekomen
Maar iets anders, je kan ze bandages toch ook gewoon afknippen als je die graag wilt? Ik knip altijd bandages af zodat het mooier staat
HorseTimeXL schreef:Ik ga nu toch de stap zetten om een mooi Le Mieux setje te scoren voor mijn paard. Ik heb hem volgende week 1 jaar dus vind best dat ik dat mag, aangezien ik ook verder helemaal niks gekocht heb aan dekjes dit jaar.
Nu wil ik heel graag een ice blue dekje en het liefst in die kleur ook peesbeschermers. Nu heb ik deze gezien:
[ [url=m/zsX7Sl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu vroeg ik mij af of iemand weet hoe deze zal vallen? Ik heb zelf een paard van 1.61. Niet super grof beenwerk. Zou ik dan met een M weg kunnen of toch een L?
Alvast bedankt!
Nouvel schreef:Ik vind ze wel heel gaaf, blijven die goed liggen onder het zadel, of zijn ze niet zo glad als ze eruit zien?
Ik twijfel over zo eentje in het wit...