Wat betreft de tweedehandszadels boeit 't mij ook niet hoeveelste eigenaar iemand is, wél hoe hij eruit ziet en dat de verkoper eerlijk is.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik vraag het liever voor de zekerheid even, in plaats van dat ik straks een nieuwe moet kopen. 
je ziet duidelijk dat ze twee stukken aan elkaar hebben gezet, in het midden liggen de haren strak tegen elkaar in (links en rechts dus een ander stuk). Ook zit er een kruin in. Daardoor breken de haren inderdaad wel veel sneller. Ik probeer hem zo netjes mogelijk op m'n paard te leggen, maar je kan duidelijk zien waar de dekensingel altijd ligt en waar hij meer wrijving heeft op het paard.
gekost.
Nu denken over de kleuren en materiaal van een nieuwe ghost firenze. Tenzij hij stiekem nog tweedehands voorbij komt de komende dagen
maar denk dat het een nieuwe wordt. Sussanne schreef:Mijn BF vandaag verkochtNu denken over de kleuren en materiaal van een nieuwe ghost firenze. Tenzij hij stiekem nog tweedehands voorbij komt de komende dagen
maar denk dat het een nieuwe wordt.
Vooral het materiaal vind ik lastig. Wil ik vetleer of toch glad, of is misschien is lorica praktischer omdat ik alleen maar buiten rij. Moeilijk.... hihi luxe probleem denk ik.
Kwetal"[right][/right]][quote="Sussanne schreef:Mijn BF vandaag verkochtNu denken over de kleuren en materiaal van een nieuwe ghost firenze. Tenzij hij stiekem nog tweedehands voorbij komt de komende dagen
maar denk dat het een nieuwe wordt.
Vooral het materiaal vind ik lastig. Wil ik vetleer of toch glad, of is misschien is lorica praktischer omdat ik alleen maar buiten rij. Moeilijk.... hihi luxe probleem denk ik.
[/quote]