Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eline_S_S schreef:Kan me inderdaad voorstellen dat hij op bepaalde kleuren paard niet zo zou staan. Maar over Tuscany gesproken; ik zag gisteren beenbeschermers bij de ej en denk dat deze echt perfect bij de tuscany passen!
https://www.ej.nl/beenbeschermers-coval ... 7OEALw_wcB
Ik heb alleen al genoeg spullen dus kon me weerhouden
Milka schreef:Ik heb alles inmiddels op mp en vinted staan
Ik heb niet zo heel veel ps denk dat jij er meer hebt dinkeygirl dus kan je denk ik niet helpen aan oude monograms
Dat gevoel heb ik dus ook met lemieux en inmiddels dus maar besloten om daar maar dekjes van te gaan sparen
Wel jammer dat ze niet zo fijn liggen!
Vooral genoten van het onverwachte mooie weer en de herfstkleuren, maar ook nog even lekker vol gas geweest op het lange rechte stuk. 

Texas02 schreef:Ik kijk straks ook even, al mag ik eigenlijk niet, maar je weet maar nooitWel jammer dat ze niet zo fijn liggen!
Het werd hier ineens droog en de zon kwam erdoor, dus wij zijn lekker op buitenrit geweest met de Bronze GoldVooral genoten van het onverwachte mooie weer en de herfstkleuren, maar ook nog even lekker vol gas geweest op het lange rechte stuk.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:ES heeft op Singles' Day (11 november) 25% korting, en met de code SINGLESDAYS5OFF nog 5% extra korting. Heeft iemand enig idee wat ze met Black Friday doen, of dat meer zal zijn dan dit? Ik wil misschien het Sycamore shirtje nog.
Ania schreef:Ik kom op Vinted een raar ES dekje tegen. Het is dat ik hem niet mooi vindt anders had ik hem gekocht omdat ik hem echt nog nooit eerder heb gezien:
https://www.vinted.nl/items/7454159154- ... olm-marron
Kent iemand deze?
maessie schreef:Die bruine is idd niet zo, is vast niet veel verkocht.![]()
Ik heb keuzestress![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Eline_S_S schreef:Ania schreef:Ik kom op Vinted een raar ES dekje tegen. Het is dat ik hem niet mooi vindt anders had ik hem gekocht omdat ik hem echt nog nooit eerder heb gezien:
https://www.vinted.nl/items/7454159154- ... olm-marron
Kent iemand deze?
Die heb ik jaren geleden wel eens voorbij zien komen. Volgens mij in het Engels “leather brown” genoemd. Ik vind hem overigens niet mooi
daydream schreef:Texas02 schreef:ES heeft op Singles' Day (11 november) 25% korting, en met de code SINGLESDAYS5OFF nog 5% extra korting. Heeft iemand enig idee wat ze met Black Friday doen, of dat meer zal zijn dan dit? Ik wil misschien het Sycamore shirtje nog.
En heeft iemand een idee of de teal (klassieke dr versie) dan ook meedoet
Zoals ik het me nu herinner was de algemene korting van black friday ongeveer gelijk maar kon het per kleur of dekje of dag nogal verschillen?
Citaat:Zo niet dan mag je de mijne wel overnemen voor 65, ik heb hem 1x gebruikt maar ik vind mijn Aurora blues toch mooier
Texas02 schreef:Deze ben ik benieuwd naar!! Als dat een leuk kleurtje wordt, ben ik bang dat het geld gaat kosten![]()
[ Afbeelding ]
En deze met de witte rand ben ik ook best benieuwd naar:
[ Afbeelding ]