PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 21:04

Ik heb hem verkocht omdat ik hem wel ok vond maar niet wauw ofzo. Maar vind hem echt wel leuk staan als ik hem hier zo tegenkom. Alleen nee, ik zou hem niet weer terug willen, ik vind persoonlijk mijn Bronze Gold leuker staan. Maar dat is persoonlijke voorkeur.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 10:36

Hij ligt bij mij ook nog nieuw in de verpakking op zolder mooi te zijn. Ik vind hem ook niet heel fantastisch, in elk geval niet mooi genoeg om te gebruiken

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 11:22

Ik vind hem werkelijk prachtig! Maar hij moet wel passen bij je paard! Anders is hij het net niet.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 11:33

Kan me inderdaad voorstellen dat hij op bepaalde kleuren paard niet zo zou staan. Maar over Tuscany gesproken; ik zag gisteren beenbeschermers bij de ej en denk dat deze echt perfect bij de tuscany passen!
https://www.ej.nl/beenbeschermers-coval ... 7OEALw_wcB

Ik heb alleen al genoeg spullen dus kon me weerhouden :D

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 10:30

Ik ga over stappen op lemieux suède dekjes. Die liggen toch een stuk fijner op mijn paarden, dus ik ga mijn collectie flink uitdunnen van Ps en es.
Voorals mensen hier nog bepaalde dekjes zoeken. Ik ga in de komende dagen proberen om alles op de foto te zetten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 11:53

Eline_S_S schreef:
Kan me inderdaad voorstellen dat hij op bepaalde kleuren paard niet zo zou staan. Maar over Tuscany gesproken; ik zag gisteren beenbeschermers bij de ej en denk dat deze echt perfect bij de tuscany passen!
https://www.ej.nl/beenbeschermers-coval ... 7OEALw_wcB

Ik heb alleen al genoeg spullen dus kon me weerhouden :D

Ik zag de kleur Koper op Kramer.nl als match bij de Deep Tuscany, volgens mij ook een aanrader!

Milka oh wat zonde! Maar ik heb die ervaring ook wel. Hoewel PS en ES goed blijven liggen heb ik iedere keer als ik een Lemieux dekje opleg het gevoel van dit ligt echt als gegoten! Alsof het voor haar gemaakt is! Maar ik blijf wel alle 3 de merken gebruiken. Jij hebt zeker niet toevallig de PS Emerald performance? Voor oude monograms hoor ik sowieso graag welke je hebt :j

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 16:57

Ik heb alles inmiddels op mp en vinted staan
Ik heb niet zo heel veel ps denk dat jij er meer hebt dinkeygirl dus kan je denk ik niet helpen aan oude monograms

Dat gevoel heb ik dus ook met lemieux en inmiddels dus maar besloten om daar maar dekjes van te gaan sparen :')

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 18:35

Milka schreef:
Ik heb alles inmiddels op mp en vinted staan
Ik heb niet zo heel veel ps denk dat jij er meer hebt dinkeygirl dus kan je denk ik niet helpen aan oude monograms

Dat gevoel heb ik dus ook met lemieux en inmiddels dus maar besloten om daar maar dekjes van te gaan sparen :')

Heb ff gekeken en een PB gestuurd ;)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 19:44

Ik kijk straks ook even, al mag ik eigenlijk niet, maar je weet maar nooit _O- Wel jammer dat ze niet zo fijn liggen!

Het werd hier ineens droog en de zon kwam erdoor, dus wij zijn lekker op buitenrit geweest met de Bronze Gold <3 Vooral genoten van het onverwachte mooie weer en de herfstkleuren, maar ook nog even lekker vol gas geweest op het lange rechte stuk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-25 19:57

Texas02 schreef:
Ik kijk straks ook even, al mag ik eigenlijk niet, maar je weet maar nooit _O- Wel jammer dat ze niet zo fijn liggen!

Het werd hier ineens droog en de zon kwam erdoor, dus wij zijn lekker op buitenrit geweest met de Bronze Gold <3 Vooral genoten van het onverwachte mooie weer en de herfstkleuren, maar ook nog even lekker vol gas geweest op het lange rechte stuk.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Deze staat nog stééds bovenaan mijn lijstje <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-25 22:34

ES heeft op Singles' Day (11 november) 25% korting, en met de code SINGLESDAYS5OFF nog 5% extra korting. Heeft iemand enig idee wat ze met Black Friday doen, of dat meer zal zijn dan dit? Ik wil misschien het Sycamore shirtje nog.

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 12:06

Texas02 schreef:
ES heeft op Singles' Day (11 november) 25% korting, en met de code SINGLESDAYS5OFF nog 5% extra korting. Heeft iemand enig idee wat ze met Black Friday doen, of dat meer zal zijn dan dit? Ik wil misschien het Sycamore shirtje nog.

En heeft iemand een idee of de teal (klassieke dr versie) dan ook meedoet

Zoals ik het me nu herinner was de algemene korting van black friday ongeveer gelijk maar kon het per kleur of dekje of dag nogal verschillen?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 12:40

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:01

Ania schreef:
Ik kom op Vinted een raar ES dekje tegen. Het is dat ik hem niet mooi vindt anders had ik hem gekocht omdat ik hem echt nog nooit eerder heb gezien:

https://www.vinted.nl/items/7454159154- ... olm-marron

Kent iemand deze?

Die heb ik jaren geleden wel eens voorbij zien komen. Volgens mij in het Engels “leather brown” genoemd. Ik vind hem overigens niet mooi :')

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:07

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 15:25

Wat een lelijk ding :=

sorry als je hem hebt

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 17:43

Die had ik nog nooit gezien. Heel lelijk inderdaad _O-

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 18:34

Die bruine is idd niet zo, is vast niet veel verkocht. :+

Ik heb keuzestress :Y) |o
Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 22:28

maessie schreef:
Die bruine is idd niet zo, is vast niet veel verkocht. :+

Ik heb keuzestress :Y) |o
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Die roze staat er wel heel gaaf op!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 22:29

Eline_S_S schreef:
Ania schreef:
Ik kom op Vinted een raar ES dekje tegen. Het is dat ik hem niet mooi vindt anders had ik hem gekocht omdat ik hem echt nog nooit eerder heb gezien:

https://www.vinted.nl/items/7454159154- ... olm-marron

Kent iemand deze?

Die heb ik jaren geleden wel eens voorbij zien komen. Volgens mij in het Engels “leather brown” genoemd. Ik vind hem overigens niet mooi :')

Ik ook niet! Ik dacht eerst dat het nep was :oo

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 22:31

daydream schreef:
Texas02 schreef:

En heeft iemand een idee of de teal (klassieke dr versie) dan ook meedoet

Zoals ik het me nu herinner was de algemene korting van black friday ongeveer gelijk maar kon het per kleur of dekje of dag nogal verschillen?

Zo niet dan mag je de mijne wel overnemen voor 65, ik heb hem 1x gebruikt maar ik vind mijn Aurora blues toch mooier :o

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 12:28

Merlot vandaag

Afbeelding

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 12:59

Citaat:
Zo niet dan mag je de mijne wel overnemen voor 65, ik heb hem 1x gebruikt maar ik vind mijn Aurora blues toch mooier :o

Dankjewel, dat is een lief aanbod maar ik koop ze in principe nooit tweedehands.

Blijft de kwaliteit van de Aurora blues en die hele lijn (er is ook een Endless glow) net zo stevig als de klassieke lijn?

De modern wordt echt snel slapper van wassen bij mij itt tot de klassieke ES, vandaar

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 22:58

Apart dat ES zo veel heeft uitgesloten bij hun Singles' Day korting. Ook oudere collecties zijn uitgesloten. Ik zit er wel over te denken om het Twill Luxe dekje te kopen, ben er nog niet over uit.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 04:23

Texas02 schreef:
Deze ben ik benieuwd naar!! Als dat een leuk kleurtje wordt, ben ik bang dat het geld gaat kosten :+

[ Afbeelding ]

En deze met de witte rand ben ik ook best benieuwd naar:

[ Afbeelding ]

Even een quote van mezelf van maart. De tweede is de Amber Rose, maar die eerste is nog steeds niet uit toch? Zal wel het kerst dekje worden dan. Ik ben er wel nog steeds heel benieuwd naar!