Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianne1807 schreef:Moossie90 schreef:Ik wil ze alle 3 in suède. Helemaal verliefd. Zei het tegen mijn man. Antwoord : nee!
Dus dat wordt in opties gaan denken.
Hahaha zo herkenbaar
Gewoon elke keer eentje kopen,er wat tijd er tussen....
Dan kan manlief even herstellen van zn hartwip en zich voorbereiden op de volgende
Wiwabalia schreef:Is er eigenlijk nog wel een kleur die ze echt “nieuw” kunnen uitbrengen? Er zijn inmiddels al zoveel tinten….
Ik knap inmiddels wel erg af op de meeste Lemieux verkopers op MP, die dekjes worden vaak aangeboden, duurder dan in de winkel terwijl het dan vaak voordeliger is om met een leuke kortingscode in de winkel te shoppen.
Moossie90 schreef:Ik wil ze alle 3 in suède. Helemaal verliefd. Zei het tegen mijn man. Antwoord : nee!
k_m schreef:Ik heb zoveel spijt dat ik die truffel aanbieding niet heb gedaan. Nu is hij uit verkocht.
Hilli schreef:Moossie90 schreef:Ik wil ze alle 3 in suède. Helemaal verliefd. Zei het tegen mijn man. Antwoord : nee!
Maar jouw paard jouw dekjes jouw geld toch? Als jij er nou blij van wordt en het niet betekent dat jullie de rest van de maand droge macaroni eten...
Ik kan met een gerust hart deze 3 kleuren overslaan, dus wat dat betreft heb ik dit keer een makkie.
Plop1997 schreef:Wiwabalia schreef:Is er eigenlijk nog wel een kleur die ze echt “nieuw” kunnen uitbrengen? Er zijn inmiddels al zoveel tinten….
Ik knap inmiddels wel erg af op de meeste Lemieux verkopers op MP, die dekjes worden vaak aangeboden, duurder dan in de winkel terwijl het dan vaak voordeliger is om met een leuke kortingscode in de winkel te shoppen.
Ja ik ook, echt heel naar. Vooral als die kleur nog gewoon in de winkel te krijgen is... Ik ga geen 50 euro betalen voor een gebruikte waar de lintjes vanaf zijn geknipt als die in de winkel/webshop voor 48 euro nieuw is met gratis verzendkosten.