Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:25

Ik vind ze ook heel erg op de oude collectie lijken. Die bluebell is wel mooi, maar inmiddels ben ik wel op het punt aangekomen dat ik niet meer iets koop wat wel mooi is. Het moet echt een gave kleur zijn!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:27

Ik ben ook helemaal gek op de nieuwe kleuren! Vooral op de Watermelon en de Papaya *\o/* <3
Ik hoop dat de Watermelon op de Fuchsia lijkt (mijn absolute favoriet), dan kan ik de set compleet maken met bandages, oornetje en shirt <3

Maar ik zie ze nog nergens in de suède uitvoering, weet jij wanneer die komen Nicole?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:29

Misschien dat ik wel de watermeloen polo en/of vestje koop. Dat is wel mijn kleur, maar niet die van mn paard

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:36

En de Papaya lijkt zo vanaf de foto niet echt op de Sorbet, maar op de Coral Red.
Ik denk dus inderdaad dat ze 3 oude gewilde kleuren in een nieuw jasje hebben gestoken <3 :
Blueberry -> Bluebell
Fuchsia -> Watermelon
Coral Red -> Papaya

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:51

Ik wil ze alle 3 in suède. Helemaal verliefd. Zei het tegen mijn man. Antwoord : nee!
Dus dat wordt in opties gaan denken.

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:54

Moossie90 schreef:
Ik wil ze alle 3 in suède. Helemaal verliefd. Zei het tegen mijn man. Antwoord : nee!

Hahaha zo herkenbaar
Gewoon elke keer eentje kopen,er wat tijd er tussen....

Dan kan manlief even herstellen van zn hartwip en zich voorbereiden op de volgende _O-

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:58

Rianne1807 schreef:
Moossie90 schreef:

Hahaha zo herkenbaar
Gewoon elke keer eentje kopen,er wat tijd er tussen....

Dan kan manlief even herstellen van zn hartwip en zich voorbereiden op de volgende _O-

Ja dat dus. Er was een tijd dat hij niet in de stallen kwam (staan aan huis) maar hij doet meer met de paarden momenteel doordat ik geopereerd ben en heeft de smaak te pakken. Dus luchtig zeggen die was er al vervalt.

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:06

Oooo zo jammer weer!!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:49

Nicole schreef:
Granoek schreef:
Ik heb mezelf uitgedaagd dit jaar niks nieuws te kopen, dus ook geen dekjes.
Zit een beetje in spanning al voor de wintercollectie maar hier kom ik gemakkelijk vanaf :=

Die word heel mooi weer _/-\o_ Succes met niks kopen hahaha :')

*huilt in euro’s*

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:51

Is er eigenlijk nog wel een kleur die ze echt “nieuw” kunnen uitbrengen? Er zijn inmiddels al zoveel tinten….

Ik knap inmiddels wel erg af op de meeste Lemieux verkopers op MP, die dekjes worden vaak aangeboden, duurder dan in de winkel terwijl het dan vaak voordeliger is om met een leuke kortingscode in de winkel te shoppen.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 14:55

Wiwabalia schreef:
Is er eigenlijk nog wel een kleur die ze echt “nieuw” kunnen uitbrengen? Er zijn inmiddels al zoveel tinten….

Ik knap inmiddels wel erg af op de meeste Lemieux verkopers op MP, die dekjes worden vaak aangeboden, duurder dan in de winkel terwijl het dan vaak voordeliger is om met een leuke kortingscode in de winkel te shoppen.

Ja ik ook, echt heel naar. Vooral als die kleur nog gewoon in de winkel te krijgen is... Ik ga geen 50 euro betalen voor een gebruikte waar de lintjes vanaf zijn geknipt als die in de winkel/webshop voor 48 euro nieuw is met gratis verzendkosten. >;)

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 15:02

Omg watermelon gaat hier sowieso komen <3

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 15:24

Moossie90 schreef:

Maar jouw paard jouw dekjes jouw geld toch? Als jij er nou blij van wordt en het niet betekent dat jullie de rest van de maand droge macaroni eten...

Ik kan met een gerust hart deze 3 kleuren overslaan, dus wat dat betreft heb ik dit keer een makkie.

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 15:25

Hi! Ik kom even binnen vallen! Weet iemand een winkel of site waar ik nog een zwart suede spring dekje kan vinden? Had verwacht dat zo’n basic kleur wel altijd in het assortiment zou zitten/op voorraad zou zijn maar niet dus :P

Bij hypostore staat een levertijd van een maand en bij divoza is de verwachte leverdatum in april.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 15:32

Ik heb zoveel spijt dat ik die truffel aanbieding niet heb gedaan. Nu is hij uit verkocht.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 15:37

k_m schreef:
Ik heb zoveel spijt dat ik die truffel aanbieding niet heb gedaan. Nu is hij uit verkocht.

Bij de Hypostore is hij ook in de aanbieding, wel wat duurder (69,95). Maar als je hem graag wilt is dat misschien wat voor je?

Bij de Hypostore 69,95 en gratis verzending. Bij de andere webshop 45 + 6,95 verzending..

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:05

Helemaal happy hier. <3

Afbeelding

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:30

Uhoh, Blueberry en Watermelon suède ga ik voor voor de bijl :~ :') Maar aangezien ik tweedehands op jacht was naar Blueberry en Fuchsia is dat waarschijnlijk nog goedkoper dan dat oorspronkelijke plan, want die schaf ik dan niet meer aan :Y)

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 16:44

k_m schreef:

Zag m ook bij dochorse in hun verhaal op facebook in de uitverkoop

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:03

Ik heb m bij equestrian style besteld voor 49 euro. Vandaag binnen gehad, mega snelle levering… Net op tijd erbij geweest zo te lezen.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:03

Weet iemand wanneer de nieuwe kleuren in suede komen ?

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:05

:):) Bij Dochorse kan je de nieuwe pre orderen met 25% korting. De code IMBACK werkt hierop

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:09

Hilli schreef:
Moossie90 schreef:

Maar jouw paard jouw dekjes jouw geld toch? Als jij er nou blij van wordt en het niet betekent dat jullie de rest van de maand droge macaroni eten...

Ik kan met een gerust hart deze 3 kleuren overslaan, dus wat dat betreft heb ik dit keer een makkie.

Het gaat er meer om dat de kasten uitpuilen van de dekjes. En ook al hebben we drie paarden, het enige wat ze trainen het afgelopen jaar zijn hun kaakspieren.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:19

DinaxUllie schreef:
:):) Bij Dochorse kan je de nieuwe pre orderen met 25% korting. De code IMBACK werkt hierop

Hele mooie aanbieding! Helaas heeft dochorse geen cc versies

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 17:34

Plop1997 schreef:
Wiwabalia schreef:

Ja ik ook, echt heel naar. Vooral als die kleur nog gewoon in de winkel te krijgen is... Ik ga geen 50 euro betalen voor een gebruikte waar de lintjes vanaf zijn geknipt als die in de winkel/webshop voor 48 euro nieuw is met gratis verzendkosten. >;)

En heel eerlijk, heb ik alleens meegemaakt dat er werd gezegd “nieuw” en toen ik heb binnen kreeg was er toch “iets” mee. Al scheelt het 5 euro, gun ik mezelf toch een nieuw exemplaar..

Alle shops strooien toch vaak wel her en der met codes en ik ben zef altijd wrg zuinig op mijn spullen dus dan baal ik er altijd van als ik zie dat iemand daar toch anders over denk. Cadeautje voor jezelf af en toe. :D

Ik denk dat ik deze kleurtjes oversla, Fuschia ligt al in de kast, en hoef nu geen andere tint roze. De Bluebell is leuk, maar heb al Ice Blue en wil dan liever de Benetton erbij in suede. Hoef ook geen 50 tinten blauw of roze, dan liever iets anders erbij. :)