Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Stallinggoch schreef:Duhelo schreef:stallinggoch: En dan zou ik ook eerder kijken naar een tweedehandsje van een beter merk (barefoot, ghost, bob marshall, noem maar op) die in het budget valt, dan een nieuw van een b-merk.
Al mijn boomloze zadels heb ik tweedehands gekocht voor tussen de 300 en 500 euro, en ze waren allemaal zo goed als nieuw.
Haar budget gaat tot een 300.
Voorkeur is een 2ehands cheyenne drytex. Die moet voor die prijs wel te vinden zijn lijkt me?
Als paardje echt gereden gaat worden komt er zowiezo een goed duurder zadel.
Buitenzinnig schreef:Vele testers zeg je. Ik heb hem niet als testzadel, Lilianne heeft hem voor tijdens de passervice en Ingrid van Beterboomloos ook. Maar zij heeft hem ook niet super vaak uitgeleend nog. Ben benieuwd wat de ervaringen dan waren?
Jackytje schreef:Buitenzinnig schreef:Vele testers zeg je. Ik heb hem niet als testzadel, Lilianne heeft hem voor tijdens de passervice en Ingrid van Beterboomloos ook. Maar zij heeft hem ook niet super vaak uitgeleend nog. Ben benieuwd wat de ervaringen dan waren?
De algemene ervaring bleek dat je er in door elkaar geschud wordt. Er had een vrouw letterlijk last van haar borsten er inDeze mensen hebben ook andere Ghost modellen geprobeerd en zijn daarvoor uiteindelijk gegaan.
Zij hebben het zadel ook via Ingrid getest geloof ik.
mindful schreef:Jackytje schreef:De algemene ervaring bleek dat je er in door elkaar geschud wordt. Er had een vrouw letterlijk last van haar borsten er inDeze mensen hebben ook andere Ghost modellen geprobeerd en zijn daarvoor uiteindelijk gegaan.
Zij hebben het zadel ook via Ingrid getest geloof ik.
Er heeft iemand een 2e handse getest met wrongen, ze vond dat ze te fel uit het zadel geworpen werd, in draf.
Het zadel was nog niet erg ingereden en nog niet echt een 'kuipje', de meesten houden van ingereden Ghostjes. Al mijn ingereden exemplaren vliegen de laatste tijd de deur uit.
Ik heb geen last van het inrijden en het stoort me ook niet, integendeel, mijn zit is erdoor op vooruit gegaan. Ik zeg iedereen dat ze het 20 uur inrijtijd moeten geven als ik een nieuwe verkoop.
Deze zomer ga ik mijn USA testzadel inrijden
SecretLIN schreef:ik denk dat ik op zoek ga naar een dressuurzadel western is niet helemaal mijn ding.. dus gaat mn lazy mountain in de verkoop
darkadia schreef:SecretLIN schreef:ik denk dat ik op zoek ga naar een dressuurzadel western is niet helemaal mijn ding.. dus gaat mn lazy mountain in de verkoop
Biljft lastig he zadels. Je had hiervoor dressuur toch? Lazy Mountain staat nog steeds hoog op mijn wensenlijstje als extra zadel. Lijkt me heerlijk stevig zitten.