Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pippaa schreef:Mooi en duidelijk verslag Phillipa!
Kan je hem nog lang testen om te kijken of het toch nog helemaal positief wordt?
Kwetal schreef:Francis en Philippa - door de schuivende V singel bij Ghost heb je geen rare vormpjes nodig. Verder ben ik ook van mening dat een zadel geen longeersingel is - ik wil hier niet jouw ervaringen mee onder het carpet vegen, maar als iets toch niet helemaal lekker vast ligt (zonder ruitergewicht er op) kan bijvoorbeeld een overbouwd paard, de boel mee naar voren nemen. De Ghost is gemaakt om neer te leggen als een westernzadel - dus vrij naar voor - de inham (grove vuistregel) achter het einde van de manenkam en de kussens liggen dan min of meer naast de schoft. De schouders kunnen er goed onderdoor en de ruiter zit waar hij zitten moet - achter de schoft en niet ergens op de lendenen van het paard.
Fijn dat het zo lekker ging Philippa
Phillipa schreef:Pippaa schreef:Mooi en duidelijk verslag Phillipa!
Kan je hem nog lang testen om te kijken of het toch nog helemaal positief wordt?
Een testzadel mag je een week testen, dus dat is fijn. Ik ben overigens wel positief over het zadel (misschien kwam dat anders over uit mn verslagje), maar weet niet of het echt iets voor mij is. Meer als 2e zadel, maar daar is het budget nu niet naar.
Blijheid schreef:De vorm van de inlagevakken van mijn Grandeur pad (ik heb een vzh-type) zijn wel anders dan de vorm van de inlages van Barefoot. Ik weet niet hoe de inlagevakken van het type London er uit zien, maar ik zou het eerst even navragen