PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 17:47

Zertab schreef:
Ik kan wel huilen... Vorig jaar dekje laten wassen, professioneel. Dus ook gewoon €7,50 voor betaald. Pak hem nu pas uit, want winter dekje, helemaal beschadigd -O-

[ Afbeelding ]

Wat zouden jullie hier nog voor geven? Ik ga namelijk zo langzamerhand al wat dekjes verkopen.

Ohhh wat zonde joh ;(

Kidde

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 17:57

Zo dat is echt zonde! Dat moet die wasserij toch ook gezien hebben voor ze hem terug in de zak stopten :n

Ik zou hier zelf ook niets voor geven...

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 18:14

O, wat balen! Die zou voor mij ook niks meer waard zijn, sorry.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 21:10

Jeetje wat zonde! Bij mijn wasserette geven ze aan dat bepaalde kleuren en stoffen niet kunnen. De pasteltintjes nemen ze niet eens meer aan.

Ik zou hier ook niks meer voor geven.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 21:23

Ja echt heel zonde... Op Vinted bieden ze €15, met duidelijke beschrijving erbij dat het dekje dus beschadigd is. Dus dat maar aannemen

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:26

Ik heb eindelijk met de Hunter Green kunnen rijden, helaas was het weer niet geweldig maar wel heel even een zonnetje gezien.

Afbeelding

Afbeelding

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 19:02

Zertab schreef:
Ja echt heel zonde... Op Vinted bieden ze €15, met duidelijke beschrijving erbij dat het dekje dus beschadigd is. Dus dat maar aannemen

Mss mijn dekjes daar ook maar opzetten. Ik krijg niet meer dan €15-€30 geboden op splinternieuwe dekjes dan hou ik ze toch echt liever zelf :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 19:28

MissJG schreef:
Zertab schreef:

Mss mijn dekjes daar ook maar opzetten. Ik krijg niet meer dan €15-€30 geboden op splinternieuwe dekjes dan hou ik ze toch echt liever zelf :')

Vinted verkoopt echt veeeel beter dan marktplaats

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 20:25

Ik word mijn Equito dekjes er niet op kwijt. Eentje was snel verkocht, de andere twee willen niet. Dus ik heb voor de rest ook zoiets van laat maar. Ik had nog wel een paar die weg mochten, maar niet voor €20. Dat vind ik zonde.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 20:30

Oh heb zelfs die ps of sweden merlot nog kunnen verkopen. En helaas de purple glimmer ook voor een mooi bedrag

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 20:35

Zo zonde dat die ES dekjes zo snel beschadigen. Vooral deze tijd van het jaar vind ik het ook zo zonde dat ze weg zijn. Maar ja, beschadigde dekjes pak ik niet, dus maar goed dat ze weg zijn voordat ze beschadigen. Alleen de Polar Night is beschadigd weg gegaan. Wel via marktplaats trouwens begin dit jaar. ES zou over moeten gaan op wat Eskadron doet, de glitter in de stof in plaats van erop. Dat blijft wel goed. Ik heb ook 2 van Harry's Horse met glitter in de stof en die blijven ook goed, en glitteren goed. Dat leek me wel beter.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 22:36

Ik ben blij dat mijn glitter ES dekjes ondanks aantal keren wassen nog steeds goed zijn :)

Besef ook dat mensen gebruik maken van Google en dit topic tegen komen, en als ze jullie verhalen tegenkomen ze ook slimmer worden he ;)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 22:49

Er is niets mis met mensen waarschuwen voor glitter dekjes toch? Ze zijn duur genoeg en beschadigen in mijn opinie best snel.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 23:06

Dat zeg ik niet, alleen er wordt geklaagd dat er weinig geboden wordt voor dekjes en ik denk oprecht dat ervaringen van hier ook echt DEELS meewegen.

Daarnaast blijven het 2e hands gebruikte dekjes, het zijn geen collectors items, vooral PS doet een overload aan dekjes lanceren.
Tel daar de enorme kortingen die ze steeds geven bij op.

Ik vind het echt niet gek dat mensen niet meer dan 30 euro willen betalen voor een gebruikt item.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 23:38

Geen idee. Equito is in principe fijn, zie ik ook eigenlijk geen slechte reviews van, maar toch word je ze niet kwijt. Dan houd ik het liever. Maar goed, ik mag er ook niets over zeggen want ik koop zelf ook liever niet tweedehands van iemand die ik niet ken, en doe dat dus ook bijna nooit.

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 09:58

Ik had er ook één van ES, amper gebruikt en beschadigd. Mijn dekjes hangen aan hangers in de kast, die kast is vrij vol. Het enige wat ik kan bedenken wat die beschadigingen veroorzaakt kan hebben, is dat met dekjes er tussenuit pakken die langs de glitterstof zijn geschuurd. Ik heb die via Vinted verkocht voor 25 euro en het plekje van de beschadiging was kleiner dan een cm.
Maar inderdaad, weg ermee voor het erger wordt. Zonde dat de kwaliteit zo tegenvalt.

KirstenKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 15:22

Hoi hoi !

Ik heb de volgende dekjes van equestrian stockholm en ben opzoek naar bijpassende shirts (baselayers) Iemand tips? Graag met foto's als dat mogelijk is O:) O:)

Ik heb de volgende kleuren;
* soft rouge
* anemone
* blue meadow
* avenue green

Bedankt alvast!!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 15:23

Zou op Kramer kijken

KirstenKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 15:27

Heb ik al gedaan, maar ik vind dit lastig beslissen van plaatjes af, vandaar...

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 22:39

De tuscany blijft hier een van de favorieten, gisteren wat foto’s gemaakt tijdens een clinic <3

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 23:11

Die staat echt heel mooi!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 23:45

rosslover schreef:
De tuscany blijft hier een van de favorieten, gisteren wat foto’s gemaakt tijdens een clinic <3

[ Afbeelding ]

Prachtig! <3 <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 09:48

Tuscany is zo mooi! Doet nog steeds zeer dat hij niet mooi bij m’n zadel is en ik heb daardoor verkocht heb.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:03

Stal_Fiore schreef:
Tuscany is zo mooi! Doet nog steeds zeer dat hij niet mooi bij m’n zadel is en ik heb daardoor verkocht heb.

Ja dat snap ik! Maar dat vloekt denk ik idd met je zadel! Heb jij toevallig wel eens naar de kleur moon rock gekeken? Dat vind ik ook echt een kleur voor jou <3

Nou ik geef jullie officieel de schuld maar ik heb net ook een deep tuscany gekocht izgs! Hopelijk kan ik hem snel weer gebruiken want Cadanza staat al 4.5 week met last en narrig doen tijdens het poetsen. Ze is ook al behandeld voor maagzweren maar dat heeft nauwlijks verbetering gegeven ;( Ze stond echt naar mn borstel te trappen als ik haar bij dr flank aan de linkerkant aanraakte. Morgen komt de fysio. We hebben ook al een bloedonderzoek gedaan ivm haar PSSM2 en dr leverwaarden en vitamine E waren weer niet ok en dr magnesium zoals gewoonlijk aan de ondergrens :o Na de fysio gaan we weer verder kijken met de dierenarts voor eventueel een echo van dr eierstokken en SI en opvoelen van dr voortplantingsorganen en stukje darm waar we bij kunnen. Ze staat inmiddels bijna 3 weken ook op de probiotica dus ben erg benieuwd en maak me best wel zorgen ;(

Afbeelding

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 20:43

Soms denk ik wel eens dat er met mijn smaak wel eens wat mis is whahahahaha
Want ik vind de tuscany dus echt niet zo mooi -O-
Maarja, ik ben dan wel weer fan van bijv de fellere kleuren en dat zijn veel dan ook weer niet whahaha