Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Duhelo schreef:kan het zadeltje niet wat meer een kuipvormpje krijgen? dat er geen "randje" is, maar meer beetje de vorm van een lepel bij een gewoon zadel
En die kindjes nu al verpesten met een zgn. "diepe zit" ?![]()
SarahIlse schreef:Ik ben helemaal happy! Mijn Ghost Quevis is eindelijk binnen gekomen begin van de middag!
´s Middags er mee gereden. In draf voelde het nog een beetje onwennig. Ze veert zo met haar rug en maakt nu zulke enorm ruime passen dat ik af en toe echt even mijn evenwicht opnieuw moest zoeken.![]()
Maar in stap en galop .. Man, man .. wat zit dat heerlijk zeg.Draf komt vanzelf wel.
[ [url=m/WvHbZG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elegant.
[ [url=m/3gE5lN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Screenshots uit een filmpje.
Stappen.
[ [url=m/deTBr7.png]Afbeelding[/url] ]
Draven.
[ [url=m/bPvt3C.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ABrk8w.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook wat foto´s gemaakt van de zweetafdruk. Ik ben er tevreden mee, maar wat zeggen de kenners hier ervan?(hoop dat de foto´s duidelijk genoeg zijn..)
En nog een vraag: waar dient de streep klittenband op het dekje voor?
[ [url=m/I5SgDQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c2riVi.jpg]Afbeelding[/url] ]
horsii schreef:Als er mensen ziin met ervaring met de freemax western op een haflinger of paard met korte rug rond gebouwd hoor ik het graag.
Deze en de arizona nut trekken mijn aandacht.helaas nog even sparen.
pien2010 schreef:Ik heb vandaag weer heerlijk gereden op mijn Barefoot Arizona. Ik schrok alleen een beetje toen ik de pad zag...
[ [url=m/BRcvyV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mevrouw zweet nogal wat door de pad heen komt maar het zit ook op de ruggengraat... Waar kan dat van komen?Mijn zadel is zonder vps.