Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
millennium schreef:Dag dames!
Heb al een groot deel van dit topic door gelezen, maar kom er nog niet helemaal uit.
Ben voor mijn 15 jarige merrie met zeer smalle en hoge schoft (het is sowieso een smal paardje) opzoek naar een nieuw dressuurzadel. Nou ben ik ook geinteresseerd in boomloze dressuurzadels, maar ivm haar extreem hoge schoft weet ik niet of dat verstandig is. Mochten jullie een foto'tje van het paard willen zien dan plaats ik die!
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn m.b.t. een hoge schoft en boomloze zadels.
Alvast bedankt!
missanita84 schreef:de HKM pads (protector pads met inlages ) passen erook onder (wel onder de vps zadels van barefoot)
TinePine schreef:Ik vroeg mij af of ik de onderkant van de physiopad van Barefoot kan gebruiken als halfpad onder mijn London? Het ziet er in mijn ogen bijna hetzelfde uit. Je hebt alleen geen lusjes eraan, maar die kan je er aan laten zetten natuurlijk. Vind het zonde om een halfpad aan te schaffen als het verder hetzelfde is.
Iemand ervaringen of ideeen. Of misschien een van de wederverkopers die hier verstand van heeft?
wereld schreef:TinePine schreef:Ik vroeg mij af of ik de onderkant van de physiopad van Barefoot kan gebruiken als halfpad onder mijn London? Het ziet er in mijn ogen bijna hetzelfde uit. Je hebt alleen geen lusjes eraan, maar die kan je er aan laten zetten natuurlijk. Vind het zonde om een halfpad aan te schaffen als het verder hetzelfde is.
Iemand ervaringen of ideeen. Of misschien een van de wederverkopers die hier verstand van heeft?
Ik heb laatst een halfpad besteld, en deze had ook geen lusjes, ik geloof dat ze ze tegenwoordig zonder maken, had namelijk ook een oudere met lusjes. Dus ik heb er zelf lusjes aangemaakt met klitteband. Werkt prima
TinePine schreef:De physiopad bestaat uit twee delen die over de hele lengte aan elkaar zijn gemaakt met klittenband. Twee brede stroken. Ik bedoelde dat als ik dan de onderkant van de physiopad gebruik met een gewoon dekje dat ik dan aan het gewone dekje de ook klittenband maak. Dan kan ik ze tegen elkaar plakken en heb ik hetzelfde als eerst, maar dan met een leuk dekje onder mijn zadelNiet voor het bevestigen van lusjes dus....
LauEef schreef:missanita84 schreef:de HKM pads (protector pads met inlages ) passen erook onder (wel onder de vps zadels van barefoot)
Deze idd: http://www.nickyskeet.nl/epages/0012580 ... l0001-0002
Ik heb hem sinds kort en vind hem super fijn. Ik heb alleen wel die 'inlages' die erin zaten eruit gehaald en de inlages van mn Grandeurpad erin gedaan.
TinePine schreef:Hebben ze die dekjes ook in leuke printjes? Vind deze een beetje saai