Plop1997 schreef:Sandyislief schreef:Mooi! Ik vind Navy ook altijd chique!
Ben momenteel zelf aan het twijfelen om mijn 2 suedes ( peacock en mulberry) weg te doen want ik gebruik liever mijn loires. Wat zou een nette prijs zijn om ze weg te doen, zijn wel gebruikt maar in goede staat..
€35 -€40. Ligt er aan hoe goed ze nog zijn. In de korting zou je een nieuwe kunnen krijgen voor €45 dus ik zou zelf niet hoger gaan dan €40. Er komen soms ook nog verzendkosten bij en dan kun je in sommige gevallen voor dezelfde prijs een nieuwe kopen.
Laatst zag ik iemand voor €50 een gebruikte musk suede aanbieden terwijl die op dat moment bij hypostore in de aanbieding was voor €48 met gratis verzendkosten. Mijn eigen Mullberry suede heb ik vorig jaar tweedehands voor €70 overgekocht samen met de hunter green. Dus je kan ook zeggen €40 per stuck maar samen weg voor €70. Dan hoef je zelf ook maar een keer een pakketje op de post te doen.
Tnx, ja ik dacht zelf ook zoiets, het zijn ook beide kleuren die je nog gewoon kan kopen in de winkel en zou dan zelf ook geen groot bedrag neerleggen voor een tweedehands.