Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romanoff schreef:Die olive gold is wel prachtig zeg! Als Ps deze nou ook even maakt
Leuke collectie Jinte!
Mooie broek Kimley, ziet er comfi uit.
Ik heb mn Blueberry binnen, super mooi kleurtje!
Voor de gene die Blueberry dress full nog zoeken, ruitergoed heeft een paar op voorraad!
maessie schreef:Mooi!! De wine is zo wel echt mooi paars!
Fijn dat de binnenkant weer zwart is, toch wel fijn dat het niet zo smerig lijkt![]()
Ik heb mijn verzameling ook nog even door handen gehad...
[ [url=m/miIShd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faded fuchsia/Morrocan blue/Sapphire/Blueberry/Skyblue/Jade/Raspberry/Cranberry
Nu alleen nog op de wishlist, de Lush, de nieuwe "blackberry" en Ultramarine.
SteffiiY schreef:Net voor de eerste keer een PS/ES dekje in de wasmachine gestopt maar dekje komt er net zo vies uit als dat hij erin ging
Kimley schreef:Het wine setje en de nieuwe rijbroek in actie![]()
[ [url=m/udlEpe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Romanoff schreef:SteffiiY schreef:Net voor de eerste keer een PS/ES dekje in de wasmachine gestopt maar dekje komt er net zo vies uit als dat hij erin ging
Huh? Dat is raar. Die van mij komen er super schoon weer uit op kort programma
Romanoff schreef:Ik doe Inderdaad 30 graden en 800. De witte binnenkant blijft wel iets zitten maar de buitenkant is weer als nieuw.
Met vloeibare Ariel colour in een wasbal.
Programma is 15 min, daarna direct uit wasmachine, recht kloppen en liggend laten drogen
Mijn emerald, deep sapphire en lichen green zijn al paar x gewassen maar nog als nieuw!
Maar ik gebruik dekjes nooit heel lang, mss max 4-5x achter elkaar hangt er vanaf hoeveel paardlief heeft gezweten. Dan al het haar en viezigheid met zo’n rubberen harenborstel verwijderen en wassen.
aniek1985 schreef:Ik vind het wassen ook altijd een dingetje, toch bang dat ze er niet zo mooi uitkomen. Doen jullie dan zonder centrifugeren?
Zo'n rubber borstel om haren te verwijderen ga ik ook eens naar kijken.
aniek1985 schreef:Ik vind het wassen ook altijd een dingetje, toch bang dat ze er niet zo mooi uitkomen. Doen jullie dan zonder centrifugeren?
Zo'n rubber borstel om haren te verwijderen ga ik ook eens naar kijken.