En... ik heb toch een heel klein minpuntje; het suede kraakt een beetje onder de kussens van het zadel, maar misschien is dat nieuwigheid?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ZoeyDercks schreef:Hmm kraken heb ik eigenlijk nog nooit gehad? Heb je hem wel gewassen met wasverzachter voor gebruik?
Hier de Lime
[ [url=m/n3MAa4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Floran schreef:ZoeyDercks schreef:Hmm kraken heb ik eigenlijk nog nooit gehad? Heb je hem wel gewassen met wasverzachter voor gebruik?
Hier de Lime
[ [url=m/n3MAa4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wassen met wasverzachter? Nee ik heb hem nog niet gewassen. Ik gebruik ook liever geen wasverzachter voor mijn dekjes... maar ik vraag me ook af of dat het kraken mindert. Eerst maar eens kijken of het beter wordt als de nieuwigheid eraf is.
Floran schreef:Hierbij de benneton blue op mijn zwarte.![]()
[ [url=m/SRf8bO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En... ik heb toch een heel klein minpuntje; het suede kraakt een beetje onder de kussens van het zadel, maar misschien is dat nieuwigheid?
veertje99 schreef:Oh wauw die caramel is wel echt gaaf! Zag ook nog de ice blue ziet er ook wel tof uit, wel alleen weer blauw haha. Wil alleen bestellen bij bol.com aangezien ik daar nog bonnen van heb liggen