Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Maar je kunt er niet nog een cantle achter hangen, want dan wordt het weer te lang - er moet dus een soort van worstje bovenop (croissant) Best lastig! Het heeft dezelfde aansingeling/basis als een normale Ghost en korte kussens, daardoor zitten die kindjes niet zo heel breed, wat dan weer fijn is voor de groeiende heupjes
SarahIlse schreef:Marjo89 schreef:In de streep. Of eronder. Zit je vulling. Kun je zo open maken.
Ik wil ook !! Verdorie ben het wachten zat
Aha! Dankje!
Ja, ik weet precies hoe je je voelt haha! Ben zo blij dat hij er nu is.
Marjo89 schreef:Ik ben nu 3 weken aan het wachten, ben bijna geneigd pb te doen via Facebook naar ghost haha
jokari schreef:Christ heeft wel shetlandversies van sommige modellen, dacht ik ? Maar tot welke maat een kind daar in past, geen idee. Mijn Christ maat pony is groot genoeg voor een damesmaat 40, dus hun manier van maatvoering is mij niet geheel duidelijk.
Daphneeeej schreef:Raamzicht schreef:Wat zijn eigenlijk de opties voor kinderen? Barefoot kids, ghost bambino. Maar zijn er ook christ fellsattels voor kinderen? Of wie weet nog meer leuke (boomloos natuurlijk)
http://www.fellsattel.com/images/Fotoal ... index.html
Hier zijn foto'a van de shetty van christ, zijn veel foto's van lamsvachtzadels op deze site.
Kwetal schreef:Maar je kunt er niet nog een cantle achter hangen, want dan wordt het weer te lang - er moet dus een soort van worstje bovenop (croissant) Best lastig! Het heeft dezelfde aansingeling/basis als een normale Ghost en korte kussens, daardoor zitten die kindjes niet zo heel breed, wat dan weer fijn is voor de groeiende heupjes
Jennyxx schreef:Leuk hoor!
Best lastig inderdaad zo'n randje. Als hij te zacht is glijden ze er alsnog af, maar als hij te hard is, willen ze er misschien niet meer op rijden. Mijn dochtertje had zo'n zadel. En met lichtrijden, wat nog wat onbehouwen gaat als kleuter, kwam ze af en toe op die harde rand...