Ben overigens wel benieuwd of de afbeeldingen van de te leveren pads zijn, het lijken wel gewoon plaatjes van Christ!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viola schreef:Hier even een update van mijn naar voren schuif probleem.
Ik heb inmiddels zo'n gevormde singel op de kop getikt die hier al vaker voorbij gekomen is, maar dat is echt een drama. Zadel schuift alsnog naar voren naar dezelfde plaats. Gevolg is dat de singel helemaal tegen de voorbenen wordt gedrukt en het boogje als het ware tussen de voorbenen komt te zitten. Niet de oplossing voor mijn pony en zadel dus.
Ik ben eigenlijk bang dat het zadel gewoon te lang voor hem is en daardoor naar voren schuift, want het schuift ook al als de singel er nog niet aan zit en pony tijdens het opzadelen wat heen en weer stapt.
Pony's rug gaat vrijwel direct na de schoft/schouders alweer omhoog richting kont.
Iemand een idee of dat de oorzaak van het schuiven kan zijn?
Ik heb inmiddels zo'n gevormde singel op de kop getikt die hier al vaker voorbij gekomen is, maar dat is echt een drama. Zadel schuift alsnog naar voren naar dezelfde plaats. Gevolg is dat de singel helemaal tegen de voorbenen wordt gedrukt en het boogje als het ware tussen de voorbenen komt te zitten. Niet de oplossing voor mijn pony en zadel dus.
Ik ben eigenlijk bang dat het zadel gewoon te lang voor hem is en daardoor naar voren schuift, want het schuift ook al als de singel er nog niet aan zit en pony tijdens het opzadelen wat heen en weer stapt.
Pony's rug gaat vrijwel direct na de schoft/schouders alweer omhoog richting kont.
Wendy_Chewie schreef:Hoi iedereen, het naar voor schuiven van mijn zadel is opgelost door een kleinere singel. Echter valt het volgende nu op:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WCVLYWGN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8NUPTCHW.jpg
Het zadel ligt recht, alleen de achterkant wil niet mee :/
Ook komt de achterkant van het zadel omhoog. Ik weet dat dit bij een boomzadel helemaal niet goed is. Is dit erg bij een boomloos?