Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:PSvanLot schreef:
Vullen ze op de site steeds aan, of werkt het op een andere manier?
Nee op is op, tenminste, dat zeggen ze steeds. Geen idee hoe ze het nu doen aangezien deze ronde al heel lang loopt maar normaal als het afsluit en weer opnieuw begint, komen de retourdingen vaak wel weer op de site
anoukwendy schreef:anoukwendy schreef:
Nee op is op, tenminste, dat zeggen ze steeds. Geen idee hoe ze het nu doen aangezien deze ronde al heel lang loopt maar normaal als het afsluit en weer opnieuw begint, komen de retourdingen vaak wel weer op de site
Nevermind, ze hebben er nieuwe dingen opgezet
xsensibel schreef:Ik heb al een poooos niks geplaatst maar wel mee gelezen. Dus na deze vraag kruip ik weer onder mn steen.
Iemand een bijpassend shirtje voor de Monaco Blue? Ik wil wel matchy maar matchy shirtjes vind ik belachelijk duur
Iets tweedehands mag ook! Zoek de beschermers of de bandages ook nog
xsensibel schreef:Ik heb al een poooos niks geplaatst maar wel mee gelezen. Dus na deze vraag kruip ik weer onder mn steen.
Iemand een bijpassend shirtje voor de Monaco Blue? Ik wil wel matchy maar matchy shirtjes vind ik belachelijk duur
Iets tweedehands mag ook! Zoek de beschermers of de bandages ook nog
PSvanLot schreef:Heeft iemand het jasje Madonna Safari van PS of Sweden? Vind het een leuk zomerjasje, maar geen idee hoe de maten vallen.
https://www.thehorselet.com/madonna-safari-jacket