Britt1 schreef:Ik wilde je al een mail sturen (en zal dat alsnog doen)! Heb zelf een Barefoot Wellington.
Helemaal goed, zie ik hem verschijnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Ik zocht juist geen dressuurzadel maar heb er toch echt 1.Nog van Ghost ook. Het is de Lipica.
[ [url=m/NajFF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R0ZITF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dU6kPh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwetal schreef:Isabel_k schreef:Ik zocht juist geen dressuurzadel maar heb er toch echt 1.Nog van Ghost ook. Het is de Lipica.
[ [url=m/NajFF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R0ZITF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dU6kPh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi hoor IsabelBevalt het?
wendyxxx schreef:Ik ben alvast een beetje aan het rond kijken naar zadels voor als ik over een jaartje of 2 mijn arabier ga inrijden.
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in de boomloze zadels en ben wel erg geïnteresseerd in de zadels van ghost. Vooral de aanpasbaarheid en dat je je paard beter kunt voelen lijkt me erg fijn aan boomloos.
Ik wil graag van alles gaan doen met mijn paard, waaronder dressuur, springen, cross en eventueel endurance. Is dat allemaal mogelijk om met een boomloos zadel te doen? Dit zal niet op heel hoog niveau zijn, maar op een lager niveau wedstrijden rijden lijkt me wel leuk.
Kwetal schreef:Dat kan in principe wel - maar let op welk model je kiest, want niet alles is toegelaten op een wedstrijd. je kunt natuurlijk altijd een extra zitting bestellen om te gebruiken voor de competitie en 1 voor recreatief
wendyxxx schreef:Dat is dan wel een goede optie inderdaad. Vooral de minimalistische zonder zweetblad vond ik erg interessant, maar die zullen meer dan waarschijnlijk niet voor de wedstrijden gebruikt kunnen worden.
Kan springen etc ook gewoon met een boomloos zadel? Ik dacht er wel eens iets over gelezen te hebben, maar dat was al weer even terug.