Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Terwijl mijn pad met HD inlage en dan achter opgevuld met extra vulling wel een succes is. Maar eens doorsparen voor een 2e HD inlage want iedere keer die HD inlage met achtervulling erin en eruit halen is me een werk zeg!
Misschien mensen hier die andere opties hebben of weten waar ik mono riemen kan vinden die van boven open zijn? 
lekker zacht! Hij steekt aan de achterkant wel wat uit en dat is niet echt een porem maar who cares, het zit prima. Nu nog een geschikte fork (XXL) en dan kan die theedoek er ook weer uit

SuperLiesje schreef:Inderdaad Marcella!
Ik had me er zeker op verheugd, maar zadels testen in n zwembad is ook zo wat hè :p
Als t maar even droog blijft tot n met maandag dan nu
Pippaa schreef:Er staat een bf Virginia rose op marktplaats. Voor diegene die hem laatst op bestelling heeft gezet, in de advertentie kan je goed zien hoe het zadel verkleurt.
En jammer superliesje, van mij mag het nou ook wel droog blijven
iana schreef:Wie was het weer die zijn Mattes pad aangepast had om inlages in te brengen?
Ik ga ook aan deze uitdaging beginnen maar wil weten of mijn naaimachine dit aankan.
Hij gaat door zware stof, is een straffer model dan een gewoon...heb hem speciaal gekocht om de dekens te herstellen maar die zijn toch wat dunner en geen schapenvacht.