Eerste indruk: wat een enooooorm ding! Morgen kijken hoe hij op paardlief ligt, en of ik erin kan zitten. Morgen komt ook de Barrydale en eind vd week de London, dus kan ik goed vergelijken. Helemaal zin in.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minajtje schreef:heb een vraagje, wanneer is een boomloos zadel te lang voor je pony? is dat hetzelfde als met een boomzadel? Heb nu een freemax evo 17,5 inch op mijn pony van 1.48 met een vrij lange rug. denken jullie dat dat past?
wereld schreef:minajtje schreef:heb een vraagje, wanneer is een boomloos zadel te lang voor je pony? is dat hetzelfde als met een boomzadel? Heb nu een freemax evo 17,5 inch op mijn pony van 1.48 met een vrij lange rug. denken jullie dat dat past?
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Korte-ruggen/
Safiera schreef:Volgens mij is de barrydale nog groter, en de London ook![]()
Dat het groot oogt is gewoon wennen. Een London maat 1 kon ook nog gewoon op mijn pony van 1,45.
Het ziet er anders uit dan het gemiddelde plaatje. Ja... so what?
Nu met mijn cherokee heb ik hetzelfde.
dierfysio schreef:Safiera schreef:Volgens mij is de barrydale nog groter, en de London ook![]()
Dat het groot oogt is gewoon wennen. Een London maat 1 kon ook nog gewoon op mijn pony van 1,45.
Het ziet er anders uit dan het gemiddelde plaatje. Ja... so what?
Nu met mijn cherokee heb ik hetzelfde.
Oh echt? Nog groter? Poeh... Nouja, het went inderdaad vast wel, en ik heb gelukkig een groot paard, dus die kan wel wat hebben.
Will keep u all postend betreffende mijn eerste Barefoot-ervaringen.
Buitenzinnig schreef:Op deze pagina vind je veel modellen en een stalenkaartjes met de kleuren (is site van fabrikant)
iana schreef:Ik had een maand geleden al een afspraak gemaakt met Bert van Skyriding en nu was het dus zover!
jokari schreef:Bert is fijn hé. Ik ga 'm volgende zomer ook vragen, denk ik, die mens woont zowat vlakbij.
dierfysio schreef:Mijn test-Lexington is binnen!
Eerste indruk: wat een enooooorm ding! Morgen kijken hoe hij op paardlief ligt, en of ik erin kan zitten. Morgen komt ook de Barrydale en eind vd week de London, dus kan ik goed vergelijken. Helemaal zin in.