Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Texas02 schreef:Vandaag met de ES Bordeaux een super leuke Working Equitation les gereden![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Ruiterstad heeft nu 25% korting op een artikel naar keuze (dat doet het systeem automatisch in je winkelmandje), deze werkt ook op ES dekjes, ook op de nieuwe zoals Dark Violet en Amber Rose.
SharonIndezz schreef:Cranberry monogram, mijn laatste aanwinst, vandeweek opgehaald voor €20,- dekje is nagenoeg nieuw, staat erg mooi op mijn merrie vind ik zelf
[ Afbeelding ]
absque_dubio schreef:Ik ben opzoek naar een nieuw dekje. Ik neig naar iets roze. En voorkeur voor witte of zwarte rand. En belangrijk; een dekje waar ook een bijpassend shirt oid (evt van een ander merk) te krijgen is. Iemand een tip?
ES Pink Pearl in het verleden gehad, maar weggedaan: ik ben niet heel erg weg van de grijze randjes.
Ik twijfel nu over de timeless rose of soft rouge..
absque_dubio schreef:Ik ben opzoek naar een nieuw dekje. Ik neig naar iets roze. En voorkeur voor witte of zwarte rand. En belangrijk; een dekje waar ook een bijpassend shirt oid (evt van een ander merk) te krijgen is. Iemand een tip?
ES Pink Pearl in het verleden gehad, maar weggedaan: ik ben niet heel erg weg van de grijze randjes.
Ik twijfel nu over de timeless rose of soft rouge..
SharonIndezz schreef:Cranberry monogram, mijn laatste aanwinst, vandeweek opgehaald voor €20,- dekje is nagenoeg nieuw, staat erg mooi op mijn merrie vind ik zelf
[ Afbeelding ]