Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
siskeh schreef:oehhhh nice, echt een mooi zadel om te zien, heb je het zadel al wel getest? of is dit echt om te proberen?
Juniores schreef:Wow gaaf Ricojoreen!
Ik ben ook op zoek naar een tweedehands Tudor zwart 17 inch. Heb je nog tips waar te zoeken?
Sure_lee schreef:Oh wat apart. Is er dan iets bijzonders met jouw stal waarom ze niet komt? Ik wilde haar ook aanraden. Ze komt bij mij al jaren.
pmarena schreef:Oh dat is wel balen zeg... staat ze er ook niet voor open met jouw uitleg...?
Het zal momenteel ook wel lastig zijn qua zadelpassen...Ella is (als het goed is tijdelijk) gestopt en Fenne staat op het punt om mamma te worden. Dan ga je ook niet meer volle bak op pad om zadels te passen
Britt1 schreef:Kent iemand een goede partij die mijn boomloze zadel kan nakijken in combinatie met mijn paard? Er lijken maar weinig beschikbaar te zijn in mijn regio (Gelderland) en zou het toch jammer vinden als ik mijn boomloze zadel moet verkopen omdat er niemand is die het kan controleren
Britt1 schreef:Sure_lee schreef:Oh wat apart. Is er dan iets bijzonders met jouw stal waarom ze niet komt? Ik wilde haar ook aanraden. Ze komt bij mij al jaren.
Dat vroeg ik me ook af. Ze zei dat ze met het management bij ons geen zadels kan aanmeten. Teveel paarden gezien die het er niet goed deden en wisselden in gewicht etc. Mijn paard gaat echter wel heel goed, dus ik vind het eenzijdige beleid nogal jammer. Zit nu wel met een boomloos zadel opgescheept voor mijn gevoel omdat ik niemand kan vinden.
Buitenzinnig schreef:pmarena schreef:En Suzanne van BuitenZinnig....? Ik weet niet of zij toevallig een route in de buurt heeft binnenkort...?
Ik kan altijd een route maken, maar ik weet niet wat voor zadel Britt heeft?
Britt1 schreef:Buitenzinnig schreef:
Ik kan altijd een route maken, maar ik weet niet wat voor zadel Britt heeft?
Ik wilde je al een mail sturen (en zal dat alsnog doen)! Heb zelf een Barefoot Wellington.