Ben ook benieuwd naar je schaapje, leuk !
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Francis schreef:Oh, dat is al positief en dat kan dan ook wel weer heel simpel aangepast worden naar een vaste Y-rigging (kwestie van loshalen aan 1 kant en een gesp er tussen zodat je zelf kunt bepalen hoe lang de voorste en achterste zwarte riem zijn. Voor kort + achter lang = singel verder naar voren.
En de beugelbevestiging, waar zit die bij de Florac ongeveer? Want bij de quilty lijkt hij toch wat stoelzit te veroorzaken... Ik zou 'm graag recht onder het zwaartepunt van 't zadel hebben.
Shirley schreef:Zat net aan jou te denken, da's toevallig
Ben ook benieuwd naar je schaapje, leuk !
pmarena schreef:Ik krijg er heel veel enthousiaste reacties op, maar zelf lijkt het me helemaal niks om ermee te rijden.... maar dat komt ook omdat ik niets van zijdelings bevestigde teugels moet hebben, een side-pull vind ik ook 3x niks
draaakje schreef:Mijn zusje heeft voor onze Bonnie de Rambo micklem multi bridle, zowel bitloos als met bit een erg fijn hoofdstel. Het is dat ze zo vies duur zijn.. (nu met stickerkorting bij de agradi wel iets aantrekkelijker)