Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaime_ schreef:Ik ben nog op zoek naar originele frontriemen in de maat standard horse. In bruin en zwart. Dus als iemand zijn originele frontriem niet gebruikt en weg wil doen, let me know!
Anoniem schreef:ik zoek een nieuwe voor op mijn micklem, iemand aanraders van een merk wat goed past(qua lusje)
zwart en niet veel poespas,kleine bling oid mag.
Wendy1989 schreef:Hmm nu een paar dagen met dit hoofdstel gereden en vandaag had mijn pony opeens haar tong over het bit gegooid wat mij echt nog nooit eerder gebeurt is of opgevallen. Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? Is het hoofdstel niet prettig voor haar? Of is de mond nu minder "dicht gesnoerd" waardoor ze die ruimte heeft en eerste met de gecombineerde neusriem het probleem heeft verbloemt?
Jaime_ schreef:Ik dacht hier weleens gelezen te hebben van meer gebruikers die last hadden van gebogen pinnetjes bij de gespen?
Ik wou het hoofdstel (Micklem Multi) vandaag verstellen en toen kwam ik erachter dat ook bij mij de pinnen van de gespen flink verbogen zijn. Echt idioot voor zo'n duur hoofdstel.
Zijn de mensen die ook dit probleem hadden tot een oplossing gekomen met de verkopende partij? (die van mij komt btw van de Agradi). Of hebben mensen ze zelf terug recht gebogen? En gaan ze dan niet kapot? Metaal wordt dan toch slap? En buigen ze dan niet binnen de kortste keren weer krom?
Mooi balen!
[ [url=m/Zq1T1X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2GihvM.jpg]Afbeelding[/url] ]