Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Hier nog eens de peacock gekozen, blijft toch mooi![]()
[ [url=m/lQW58N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die champagne staat erg chique!
Sorbet neem ik nooit, die ligt bij mijn verkoopstapelmaar wel mooi op een schimmel
Die truffel op de groene haf is prachtig!
Farjen schreef:Hier nog eens de peacock gekozen, blijft toch mooi![]()
Sorbet neem ik nooit, die ligt bij mijn verkoopstapelmaar wel mooi op een schimmel
Nicole schreef:lotte002 schreef:Op insta staat nu nieuwe stukje over de nieuwe collectie wel zwart wit , maar hangen ook suède tussen dus hoop dat nieuwe kleuren ook in suède komen
Nieuwe kleuren komen inderdaad in suede, vooral collecties zoals zomer en winter hebben ze de kleuren in zowel suede als liore.
JenniferU schreef:Farjen schreef:Hier nog eens de peacock gekozen, blijft toch mooi![]()
In suède vond ik hem niet zo en dus verkocht maar deze is wel heel gaaf!
Nickeltje schreef:lotte002 schreef:Op insta staat nu nieuwe stukje over de nieuwe collectie wel zwart wit , maar hangen ook suède tussen dus hoop dat nieuwe kleuren ook in suède komen
Nieuwe kleuren komen inderdaad in suede, vooral collecties zoals zomer en winter hebben ze de kleuren in zowel suede als liore.
Betekent dat dan ook dat van deze kleuren straks een hele set beschikbaar is met cap cover, shirt of truitje in kleur, rugnummer drager in kleur en wat je verder maar zou willen hebben voor een eventing set?