Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blacky94 schreef:Maartje_M schreef:Heeft iemand enig idee welke legging (hoeft niet perse PS te zijn) lijkt op die van de Power Femme serie? Ik heb de mijne net geslooptik vind vooral de hele stevige band aan de bovenkant fijn en de pijpen waar geen verdikking aan zit
ES Movement leggings? Heb het idee dat die wel een stevige band hebben aan de bovenkant. Zakken iig niet af. Maar kan geen hele duidelijke foto van de Power Femme vinden dus weet niet of dat is wat je zoekt.
Ballard_L schreef:Die roze achtige hebben wij alweer binnen bij EJligt volgens mij alweer in de winkel. Ik vind het wel een mooie kleur, maar bij mijn rode paard vloekt dat mega
Texas02 schreef:Ballard_L schreef:Die roze achtige hebben wij alweer binnen bij EJligt volgens mij alweer in de winkel. Ik vind het wel een mooie kleur, maar bij mijn rode paard vloekt dat mega
Heel apart. Want die komt pas volgende week uit volgens ES zelf. Als ik EJ was zou ik daarmee oppassen, want dat kan niet de bedoeling zijn.
Texas02 schreef:Ik dacht ook niet dat jij verantwoordelijk was hoor, sorry als dat zo overkwam. Dat was niet zo bedoeld. Ik vind het van EJ gewoon niet zo handigES zelf gaat er nog van uit dat wij de kleur niet eens kennen, want we konden op insta vanaf een zwart-wit foto raden welke kleur er volgende week uit zou komen
Texas02 schreef:Haha, volgens mij hebben ze de nieuwe kleuren in Groningen altijd een week te laat, dus dat helpt niet![]()
Ruiterstad verkoopt hem ook al, heel apart. Waren die Pink October dekjes niet altijd een speciale prijs?
https://ruiterstad.nl/equestrian-stockh ... ose-007988
Is die rand nou wel of niet wit? Op de ene foto lijkt hj voor mij wit, op de andere dan weer niet.
Farjen schreef:Roze laat ik aan mij voorbij gaan, dat is niet onze kleur![]()
Maritelisah, ooh die standfoto is prachtig!
Hier vanochtend gereden in de avenue green, ik vind het een bijzondere kleur. Is ook altijd heel anders qua kleur naargelang het licht
Paard vond het maar wat dat poseren![]()
[ Afbeelding ]